Dezembro 2003

O Estado espanhol concedeu a Saddam Hussein a Grande Cruz da Real Ordem de Isabel a Católica em 1974 (...)

Como a CIA ajudou Saddam a tomar o poder e a dizimar a intelectualidade iraquiana (...)

Exército ianque dispersa a tiros manifestaçons populares no norte do Iraque (...)

A luita nom é por Saddam, mas contra os invasores (...)

As forças ocupantes do Iraque reconhecem a relaçom "só marginal" de Hussein com a resistência, o que garante a continuidade da luita (...)

O negócio da guerra privatizada (...)

Exército ianque assassina quinze crianças em três dias no Afeganistám (...)

Os planos estratégicos do imperialismo para o Oriente Médio (...)

 

Novembro 2003

O imperialismo espanhol, tocado (...)

Morrem sete membros dos serviços secretos espanhóis no Iraque (...)

Escritor rejeita Ordem do Império Británico por representar "milhares de anos de brutalidade" (...)

Guerrilha iraquiana destrói duas esquadras policiais em Bagdad: nom menos de 15 mortes (...)

Compreender para avançar. Os povos do Iraque, do Afeganistám e da Palestina na vanguarda da luita. Miguel Urbano Rodrigues (...)

Resistência iraquiana: signo esperançoso da impotência imperialista no actual caos sistémico mundial capitalista. Justo de la Cueva (...) (publicado no número 30 do Abrente)

200.000 pessoas tomam Londres contra o imperialismo (...)

A grande banca británica e o consulado desse país, atacados em Istambul (...)

Ex-prisioneiros árabes em Guantánamo denunciam condiçons desumanas (...)

EUA: assassinos natos (...)

Documentados os maus tratos a crianças polas tropas norte-americanas

Nas imagens, divulgadas polo canal Al-Jazeera, comprovamos como os soldados ocupantes ianques amarram crianças iraquianas com as maos às costas durante as suas operaçons "contra o terrorismo" no Iraque. Mais umha face da "libertaçom" que imponhem ao povo iraquiano.

A operaçom "Martelo de ferro" contra a resistência iraquiana foi umha farsa mediática ianque (...)

Dezassete soldados ianques mortos ao caírem dous novos helicópteros, derrubados pola resistência: 50 baixas ianques no que vai de mês (...)

Os EUA já tivérom mais baixas em 8 meses no Iraque do que em 3 anos no Viet Nam (...)

A resistencia iraquiana destrui a sede militar italiana e mata 15 soldados ocupantes (...)

Soldados ianques matam cinco civis iraquianos a tiros (...)

Casa Branca impom censura às notícias sobre o Iraque (...)

Entrevista com Ahmed karim, líder comunista na resistência patriótica iraquiana (...)

Resistência iraquiana derruba um segundo helicóptero ianque (...)

AGIR impede a realizaçom de um acto militarista na Universidade (...)

 

Outubro 2003

Galeria da ocupaçom do Iraque (...)

Entre o início da invasom e a chegada a Bagdad, as forças imperialistas matárom 13.000 iraquian@s (...)

Iraque: continua a ofensiva guerrilheira ante a impotência imperialista (...)

Espectacular ofensiva da resistência patriótica iraquiana (...)

Madrid: Balanço da Conferência de Saqueadores (...)

 

Setembro 2003

Balanço da resistência iraquiana (...)

 

Agosto 2003

Entrevista a Mohamed Hassan, intelectual marxista etíope especialista no Oriente Médio

Apresentamos a traduçom galega de umha recente entrevista (Julho de 2003) a Mohamed Hasan realizada por D. Pestieau e publicada polo Center for Reserch on Globalization. Mohamed Hasan é um marxista etíope especialista no Oriente Médio. Foi diplomata no seu país e actualmente mora na Bélgica e trabalha como professor. (+...)

 

Julho 2003

As agressons sexuais aumentárom na capital do Iraque após a invasom

Organismos internacionais como Human Rights Watch denunciárom num relatório feito público que a violência de género tem aumentado a olhos vistos desde a invasom do Iraque, o que força as mulheres a ficarem em casa e impede que participem na vida pública. (+...)

O número de civis massacrados por ianques e ingleses no Iraque atinge já as 6.000 pessoas

Um grupo de investigaçom independente anglo-estado-unidense afirma que o número de civis assassinad@s polas forças invasoras no Iraque é de entre 6.055 e 7.706. (+...)

Outro soldado ianque morto e um sexto oleoduto destruido pola resistência iraquiana em duas semanas

O sudoeste de Bagdad viveu um novo ataque da resistência contra a ocupaçom e a ditadura militar no Iraque. Um soldado ianque morreu e outros 8 ficárom feridos (+...)

 

Junho 2003

A resistência iraquiana rebenta um segundo oleoduto

Há umha semana que a resistência iraquiana fijo rebentar um oleoduto que conduzia petróleo iraquiano à Turquia. Ontem mesmo, umha nova e audaz acçom armada fijo explodir um novo oleoduto a 140 km da capital do país, ante o qual a ditadura militar imposta polos EUA já reconhecêrom que parece tratar-se de umha nova sabotagem. (+...)

 

 

EUA continua a assassinar iraquian@s, mas a resistência cresce

Ante o visível crescimento da resistência nacional iraquiana contra a ocupaçom militar do seu país, os EUA estám a respostar do único jeito que sabem: com brutalidade, massacres e humilhaçons contra a populaçom civil. (+...)

EUA assassina 100 pessoas num operativo contra a resistência iraquiana

O comando ianque lançou umha campanha repressiva a norte de Bagdad, onde matárom 100 pessoas e detivérom 700 pessoas acusadas de colaborarem com a resistência, todo dentro de umha operaçom militar contra o que denominam "focos de resistência" a norte de Bagdad e em Tikrit. (+...)

A administraçom ianque estuda umha possível campanha para derrocar o regime iraniano

A "mudança de regime" no Irám poderia ser o próximo objectivo para o afiançamento das posiçons imperialistas ianques no Oriente Médio. (+...)

Crescem as mobilizaçons iraquianas contra a ocupaçom

No dia 3 de Junho, milhares de iraquian@s voltárom a tomar as ruas da sua capital, Bagdad, para exigir a retirada das forças ocupantes e o fim da ditadura militar imposta directamente polos Estados Unidos no Iraque. (+...)

 

Maio 2003

Detido um militar com fotografias de iraquianos torturados

Um soldado británico que participou na recente invason do Iraque foi detido por possuir fotografias de prisioneros de guerra iraquianos supostamente torturados, segundo publicou o diário "The Sun". O jornal, que cita fontes militares británicas, precisa que o militar arrestado é membro da Sétima Brigada Acouraçada, as "Ratas do deserto", responsáveis do longo asédio e toma de Basora durante a agressom imperialista. (+...)

O fascismo ianque ultima um campo de extermínio em Guantánamo

Segundo informaçons divulgadas polo diário Herald Sun e polo sítio web Rebelión, os EUA tenhem projectado converter Guantánamo Bay em campo de extermínio, com o seu próprio corredor da morte e cámara de execuçom de prisioneiro@s (+...)

EUA tortura e maltrata milhares de pres@s iraquian@s, muitos deles civis

Som quase 3.000 @s iraquian@s detidos nesse campo sem nem sequer um julgamento que, de qualquer maneira, seria ilegal ao estarem seqüestrados por forças ocupantes estrangeiras que imponhem umha ditadura militar no Iraque. (+...)

Novos ataques da resitência iraquiana às forças ocupantes

Confirma-se a continuidade da resistência armada popular em forma de guerrilhas que fustigam diariamente os ocupantes ianques. (+...)

As empresas espanholas que se enriquecerám graças à destruiçom do Iraque

A seguir, apresentamos a listagem de principais grandes empresas espanholas que já apresentárom a sua candidatura para lucrar-se da destruiçom do Iraque, feita pública polo diário económico espanhol "Expansión". Todas elas, e outras, formárom já um chamado "Comité Hispano-Iraquí" centrado na estratégia especulativa(+...)

Multitudinária manifestaçom popular no Iraque contra a ocupaçom ianque

A rapina empresarial ianque paira sobre o Iraque

A Agência Norte-Americana para o Desenvolvimento (ASAID) já orçou a reconstruçom do Iraque em 100 bilhons de dólares. Agora vimos saber que a elite governante e responsável pola guerra que devastou o Iraque já repartira previamente os milionários contratos para a "reconstruçom" do país entre empresas directamente relacionadas com os dirigentes políticos e com o Partido Republicano de Bush.(+...)

 

 

Umha derrota sem data espera os EUA no Iraque

Interessante artigo de opiniom de Miguel Urbano Rodrigues, escritor e militante comunista português radicado em Cuba. Mais de 7 anos durou a guerra da Argélia. Politicamente, França começou a perdê-la quando no Aurés principiou a insurreiçom, em Novembro de 1954. Mas em Paris nom se pressentiu o desenvolvimento da história. (+...)

Liçom militar do Iraque

Mais um artigo de opiniom da autoria de Heinz Dieterich Steffan que polo seu interesse reproducimos na nossa página web. "Bush pretende fazer acreditar aos povos do terceiro mundo que a sua máquina militar é irresistível e que, portanto, nem tentem oferecer resistência à instalaçom do novo projecto fascista do eixo Washington-Londres-Tel Aviv. " (+...)

 

Abril 2003

Soldados ianques disparam contra umha manifestaçom no Iraque: 15 pessoas mortas e mais de 70 feridas

As tropas invasoras continuam a causar massacres entre o povo indefeso iraquiano. Novamente, disparárom contra umha manifestaçom de 200 pessoas contrária à presença imperialista no país, totalmente pacífica segundo o canal Al Jazira, causando desta vez nom menos de 15 mortes e muitas dúzias de pessoas feridas. (+...)

Ianques causam dúzias de mortes civis em Bagdad e a resistência responde ferindo quatro soldados ocupantes

No sábado, um depósito de armas usado polos norte-americanos explodiu em Bagdad, causando a morte de entre 14 e 40 pessoas, crianças incluídas, residentes num bairro popular da capital. O povo iraquiano saiu à rua espontaneamente culpabilizando os imperialistas da chacinha. (+...)

A grande mentira da "ajuda humanitária" espanhola no Iraque

Diversos organismos internacionais ligados à ONU pugérom em evidência o engano promovido pola propaganda oficial espanhola ao falar de "ajuda" ou "intervençom humanitária" espanhola no Iraque, que difundem a diário os média do sistema. (+...)

A ocupaçom ianque do Iraque deu cobertura a um dos maiores espólios de património cultural da história da humanidade

O saque dos museus iraquianos após a ocupaçom militar ianque das principais cidades do país nom tem precedentes na história recente. (+...)

 

 

Entrevista com o coronel Leonid Ivashov, vice-presidente da Academia russa
de Geopolítica

O mundo também é testemunha de como os soldados americanos, británicos e israelitas tratam os árabes como material onde provar o seu armamento e desenvolver a filosofia neo-maltusiana. As epidemias na África, a apariçom do vírus da neumonia na China (+...)

O imperialismo estende o caos no Iraque

A ocupaçom do Iraque polas tropas anglo-norteamericanas está provocando a destruiçom das infraestruturas e do rico património artístico-cultural do país. Instalaçons públicas, hospitais, universidades, escolas, muséus, ruinas arqueológicas, estám sendo arrasadas coa permissividades do exército de ocupaçom. (+...)

As tropas imperialistas seguem matando populaçom civil

Dúzias de manifestantes tenhem sido assassinad@s polo exército de ocupaçom nas diversas manifestaçons contra a presença de tropas estrangeiras no país que dia a dia se venhem realizando em diversos pontos do Iraque. (+...)

Continua a resistência armada contra a ocupaçom

Segundo as próprias fontes do Pentágono a resistência contra a invasom continua activa no conjunto do território nacional mediante acçons de sabotagens e guerrilha protagonizada basicamente polas milícias do Baas e internacionalistas àrabes (+...)

Reportagem fotográfica: As provas do genocídio

Continuamos a acreditar na necessidade de fazer públicos os testemunhos gráficos do horror provocado polos EEUU e Gram Bretanha, com o apoio logístico e político espanhol, no Iraque. (+...)

AGIR mantem a celebraçom do concerto contra a guerra imperialista

Umha militante de AGIR pode perder umha orelha como consequência dos golpes da polícia municipal
Publicamos integramente o comunicado de imprensa que nos fixo chegar a organizaçom estudantil da esquerda independentista AGIR, denunciando mais umha vez a política repressora do governo municipal de Compostela PSOE-BNG
(+...)

O Governo municipal de Compostela (PSOE-BNG) proíbe o concerto contra a guerra organizado por AGIR

A iniciativa do diário da extrema direita compostelana, El Correo Gallego, o alcaide de Compostela confirmou a sua pretensom de proibir a celebraçom de um concerto contra a guerra imperialista previsto para o dia 11 e que já contava com a licença e demais requisitos legais cobertos. (+...)

As guerrilhas iraquianas resistem em bairros de Bagdad e noutras zonas do país

Apesar da desproporçom de forças e da atitude sanguinária das tropas invasoras, o povo iraquiano em armas ainda resiste em bairros de Bagdad e noutras cidades e áreas do seu país. Hoje mesmo, vários marines ianques fôrom abatidos polos kalashnikov de milician@s iraquian@s.(+...)

PP de Ferrol nom adere à condena popular do assassinato do jornalista ferrolano por parte dos EUA

Os concelheiros do PP rejeitárom participar na concentraçom de rechaço ao assassinato do operador de cámara ferrolano José Couso Permui, na sua cidade natal. Segundo o representante do Partido Popular em Ferrol, José Vilarinho, o seu partido "nom gosta da actuaçom da Plataforma convocante nalgumhas ocasions" e por isso nom participa nas suas convocatórias. (+...)

Nota conjunta de seis Partidos Comunistas do mundo árabe

A seguir, reproduzimos o texto que seis partidos comunistas árabes figérom público sob o título "Juntos para deter a agressom norte-americana e británica contra o povo iraquiano". (+...)

El Correo Gallego reclama nas suas páginas a suspensom do concerto contra a guerra organizado por AGIR

O jornal vozeiro do PP em Compostela, El Correo Gallego, publica hoje umha notícia em que difama gravemente a organizaçom estudantil independentista AGIR, reclamando ao Governo municipal de Compostela a suspensom do concerto previsto para a sexta-feira. Estamos ante um novo episódio tam evidente como inaudito de caça às bruxas que pom de relevo a deterioraçom dos mais elementares direitos democráticos por parte do Estado espanhol e as suas instituiçons. (+...)

EUA: balas de borracha contra manifestantes antiguerra

A polícia ianque disparou no dia 7 de abril balas de borracha para reprimir centenas de manifestantes antiguerra que bloqueavam umha estrada perto do porto de Oakland, na Califórnia. (+...)

Os hospitais iraquianos enchem-se a um ritmo de cem pacientes por hora

Enquanto organismos da ONU alertam para a crise sanitária que ameaça os 5 milhons de habitantes de Bagdá, o correspondente da Al Jazira Diyar Omari relata ter visto "incontáveis" casos de pessoas feridas, nos principais hospitais da capital iraquiana. (+...)

EUA assassina jornalistas também propositadamente

Longe de cairmos no sobredimensionamento da morte de cinco jornalistas de diversas nacionalidades nas últimas jornadas no Iraque -um galego incluído-, chamamos de novo a atençom sobre a matança de civis nas três jornadas de guerra de rapina dirigida polos EEUU em solo iraquiano. (+...)

Dezenas de milhares de pessoas em Compostela contra a guerra

As ruas da capital da Galiza, na manhá do domingo 6 de Abril, voltárom a ser o cenário dumha nova mobilizaçom contra a guerra imperialista. Convocada pola Corrdenadora Galega pola Paz, umha manifestaçom nacional de várias dezenas de milhares de pessoas percorreu desde a Alameda até o Obradoiro as principais artérias de Compostela. (+...)

 

 

Artefactos incendiários contra as sedes do PP de Ponte-Vedra e Moranha e um local da Junta em Compostela

Dentro do ambiente geral de indignaçom contra o belicismo pró-imperialista do PP, duas novas sedes fôrom atacadas na passada madrugada na Galiza: na cidade de Ponte-Vedra e na vila de Moranha, bem como a sede da Direcçom Geral de Estruturas Pesqueiras da Junta da Galiza em Compostela sofrêrom ataques que produzírom danos materiais. (+...)

Balanço actual da guerra contra o povo iraquiano: 1.250 civis mortos e mais de 5.000

Sem contar as centenas ou talvez milhares de militares iraquianos mortos, a ilegal e imperialista invasom do Iraque já causou, a dia 5 de Abril, 1.250 civis mortos e mais de 5.000 feridos. A "libertaçom" anunciada polos amos do mundo manifesta-se nesses dados e num país destruído (+...)

Ataques ao PP: o BNG solidariza-se e oferece-lhe colaboraçom

O BNG nom demorou nem um minuto a exprimir a sua adesom e solidariedade ao Partido Popular após os novos ataques sofridos polos promotores espanhóis da guerra no Iraque. Anxo Quintana, coordenador da Executiva do Bloque, afirmou que espera que seja um facto isolado, e o seu "desejo de que os autores sejam detidos e postos a diposiçom da justiça o antes possível" (+...)

O fascista Manuel Fraga louva o genocídio imperialista

Manuel Fraga afirmou ante os meios de comunicaçom, com total descaramento, que a guerra "vai deixar um Iraque muito melhor ao que existia", talvez graças à "ajuda humanitária" para reconstruir o país que, cinicamente, prometeu em nome da Junta. (+...)

Como os nazis: EUA constroi campo de concentraçom para cem mil prisioneiros no Iraque

As forças anglo-americanas que invadírom o Iraque construírom um acampamento com capacidade para 100 mil prisioneiros de guerra na cidade portuária de Umm Qasar (+...)

EUA estám a usar armas químicas contra o povo iraquiano

A CNN norte-americana e o diário australiano The Sidney Morning Herald afirmárom, numha discreta notícia do dia 22 de Março que passou despercebida para muitos. (+...)

Ianques e ingleses lançam bombas de fragmentaçom, proibidas polo seu poder destrutivo

Amnistia Internacional e outros organismos internacionais denunciárom o uso de bombas de fragmentaçom por parte das forças ocupantes no Iraque, exigindo o fim da sua utilizaçom a ianques e ingleses. (+...)

Constituida em Ferrol a "Assembleia Popular contra a Guerra"

A passada quinta-feira, 27 de Março, ficou constituida em Ferrol a Assembleia Popular Contra Guerra, configurada por pessoas e diferentes organizaçons políticas, sociais, e culturais da comarca de Trasancos. Entre outras formam parte NÓS-Unidade Popular, FPG, AGIR, Uniom Libertária (+...)

NÓS-UP "empapela" a sede do PP em Ferrol

A passada segunda-feira, 31 de Março, e continuando com a campanha de agitaçom contra a guerra imperialista no Iraque, vários filiados de NÓS-UP de Ferrol realizárom umha nova e massiva colada de cartazes polas ruas da cidade. (+...)

 

 

NÓS-Unidade Popular ante a conjuntura política actual na cidade de Ferrol

Nom podemos deixar de transmitir a nossa satisfaçom pola unidade de acçom atingida por parte dos sectores mais conscienciados e combativos da cidade. Nom podemos deixar que a manipulaçom e a prostituçom da linguagem que sempre caracterizou à direita fascista calem as nossas vozes e os nossos protestos. (+...)

A polícia espanhola impede a celebraçom dum acto contra a guerra

Um grande dispositivo policial impediu a terça-feira 1 de Abril que o centenar de estudantes concentrad@s diante da sucursal que o banco norteamericano Barclays Bank mantém aberta em Compostela, poidera realizar umha "sentada" em protesto contra a guerra imperialista no Iraque. (+...)

Ianques e ingleses causárom fim de semana sangrento

Na sexta-feira, mísseis ianques voltárom a atacar objectivos civis. Um mercado cheio de gente foi desta vez o alvo, e o saldo 65 civis mortos e dúzias de pessoas feridas. Também por dúzias se contam os mortos e mortas em diversas cidades do sul e do norte do país. Em Naiaf, por exemplo, a sul do país, cerca de 50 pessoas morrêrom no fim de semana e mais de 125 fôrom feridas. (+...)

 

 

Carta de Mia Couto ao presidente dos EUA

O escritor moçambicano de maior reconhecimento internacional dirigiu umha carta a Bush em que expom a sua visom da guerra e da política exterior norte-americana, com dados inapeláveis contra o seu imperialismo. (+...)

Camponeses curdos atacam com pedras e paus militares ianques

Nom todos os curdos concordam com a guerra nem menos colaboram com os invasores, ao contrário do que nos dim os meios de comunicaçom. No territorio administrado pola Turquia, as massas curdas encuadradas no Partido dos Trabalhadores do Curdistám manifestam-se abertamente contra a guerra imperialista, apesar da repressom turca. (+...)

Contra o imperialismo: boicote a produtos USA e GB

No contexto das mobilizaçons antiimperialistas em todo o mundo, está a ganhar força a iniciativa de generalizar o boicote a produtos dos EEUU e da Inglaterra. Coca-Cola, McDonald's, Exxon-Esso e Texaco som algumhas das companhias multinacionais mais conhecidas que podem ser alvo da campanha. (+...)

 

 

FARC-EP colombiana contra a guerra imperialista

As FARC-EP condenárom energicamente a guerra contra o Iraque. Condenam também o governo de Uribe Vélez por apoiar a "guerra de destruiçom e morte do povo iraquiano, para favorecer os interesses petrolíferos, económicos e geopolíticos do império norte-americano nessa distante regiom do mundo". A seguir, reproduzimos o comunicado feito público polas FARC-EP colombianas: (+...)

Reportagem fotográfica: os efeitos da invasom anglo-ianque

A seguir, oferecemos uns poucos exemplos dos resultados que, de maneira consciente, premeditada e ilegal, estám a provocar as forças militares ocupantes do Iraque, USA e Gram Bretanha, com apoio logístico e político espanhol. Assim defendem todos eles a "libertaçom do povo iraquiano". (+...)

EUA pode ter desenhado já um Governo que imporá ao Iraque depois de destruí-lo

A administraçom do presidente dos EUA, George W. Bush, pode ter já elegido 30 exilados iraquianos para compor um governo pós-Saddam Hussein no Iraque, segundo publicou o 'The Washington Times'. (+...)

 

Março 2003

Indignaçom popular contra o Partido (im)Popular

Nas últimas semanas, e como mostra da mobilizaçom popular contra a guerra imperialista no Iraque, tenhem-se produzido milhares de convocatórias de actos de protesto em todo o mundo. No Estado espanhol, centos desses actos tenhem escolhido como alvo dos seus protestos as sedes, os cárregos políticos e os actos do Partido Popular: berros contra autoridades, lançamento de ovos e pintura,... (+...)

PAREMOS A GUERRA IMPERIALISTA. Galiza contra o terrorismo do PP

NÓS-Unidade ante a guerra imperialista. "Aqui há alguns indicadores que som relevantes. As bolsas tenhem subido e o petróleo tem baixado. Os cidadaos já pagam uns céntimos menos pola gasolina e o gasóleo". (+...)

Os média e a guerra: Al Jazira, o único canal que mostra todo o que os ianques censuram

A emissora de televisom Al Jazira, que atinge 35 milhons de domicílios árabes, está a ser o único canal a romper o cerco mediático imperialista, que desde o início da guerra pretendeu enganar a opiniom pública internacional com montagens da suposta rendiçom iraquiana, a ocultaçom das vítimas civis provocadas polos invasores, bem como das baixas no bando "aliado". (+...)

Mísseis ianques contra um mercado: 15 mortos e dezenas de feridos, todos civis

Nom é nengumha novidade. Desde o início da invasom anglo-norte-americana, há umha semana, as mortes e feridos civis sob o fogo "aliado" contam-se por centenas. Porém, só temos notícias e imagens concretas de Bagdad. Hoje mesmo, vários mísseis ianques atingírom um mercado cheio de gente que estava a fazer as compras do dia. Resultado: nom menos de quinze mortos e mortas, dezenas de feridos, ... (+...)

Continuam na Galiza as mobilizaçons contra a guerra

A terça-feira 25 de Março meio milhar de estudantes universitári@s convocad@s por diversas assembleias de faculdade e por AGIR manifestárom-se na capital da Galiza. A marcha partiu às 12 da manhá da praça do Toural e finalizou cumha sentada diante do local "regional" do PP, que se achava fortemente protegido por unidades da polícia espanhola. (+...)

A guerra

Artigo de Opiniom de Eduardo Galeano que polo seu interesse reproduzimos em primeiralinha.org. "É só por curiosidade: em meados do ano passado, enquanto se estava a incubar esta guerra, George W. Bush declarou que "temos de estar prontos para atacar em qualquer obscuro canto do mundo"." (+...)

Milhares de pessoas no Obradoiro contra a maré negra e a guerra

Convocadas por Nunca Mais e pola Coordenadora Galega pola Paz, mais de quatro mil pessoas concentrarom-se a segunda-feira, às oito da tarde, na praça do Obradoiro para denunciar o chapapote que assola Galiza e a guerra que assola o Iraque. (+...)

O povo iraquiano, organizado em guerrilhas, defende corajosamente a sua soberania nacional

As tropas norte-americanas, mil vezes melhor fardadas e equipadas com todo o tipo de armamento e meios tecnológicos e materiais, está a ser respostada por um povo que rejeita ser invadido e ocupado. (+...)

 

 

Atacado o Consulado espanhol na Venezuela

Dentro das acçons e mobilizaçons que em todo o mundo denunciam a guerra, um grupo de estudantes venezuelanos atacou o consulado espanhol em Valencia, capital do Estado Carabobo (+...)

Resistência heróica do Iraque contra a invasom imperialista

Contrariamente a todos os prognósticos realizados pola maquinária propagandística das potências imperialistas que estám participando na agressom do Iraque, as forças armadas desse país, as milícias do Baas, assim como a populaçom civil, estám mantendo umha firme resistência. (+...)

Continuam por terceiro dia consecutivo os protestos contra a guerra

Centenares de milhares de galeg@s voltárom a sair na tarde do sábado à rua para manifestar a oposiçom do povo galego à guerra imperialista contra o Iraque. A manifestaçom mais numerosa voltou a ser a de Vigo, superando novamente as cem mil pessoas, seguida da Corunha com 40.000 e Compostela com 25.000. (+...)

Os meios de comunicaçom tratam de ocultar o massacre

As televisons ocidentais e outros meios de comunicaçom das burguesias "aliadas" estám a censurar as informaçons que chegam aos respectivos povos, com o intuito de evitar a extensom dos protestos ante os sangrentos efeitos da invasom anglo-norte-americana do Iraque. (+...)

Clamor mundial contra a guerra imperialista

A mobilizaçom mundial contra a guerra continua. No passado fim de semana forom muitas as centenas de milhares de pessoas que em todo o mundo exigírom a retirada ianque e o fim da agressom imperialista contra o Iraque. As mobilizaçons som diárias e massivas, e se bem ainda nom conseguírom o seu objectivo último, demonstram a recuperaçom da esquerda nas ruas frente ao imperialismo.(+...)

Imagens das mobilizaçons na Galiza em 20 de Março

Ferrol mobiliza-se contra a guerra imperialista

A concentraçom do passado dia 20 rematou na sede do PP.Já lá foi lançada pintura vermelha nos cristiais, baixo o aplauso do público, e dúzias de ovos caiam sobre a fachada. Também algum objecto contundende golpeu os cristais da sede da direita espanhola, assim como várias tracas de petardos. (+...)

Massiva resposta do povo galego contra a guerra

Simultaneamente centenares de milhares de galeg@s secundárom as dúzias de mobilizaçons que desde as doze da manhá ocupárom as ruas do país para manifestar a repulsa do povo galego a esta guerra imperialista. (+...)

Ataque imperialista ao Iraque

Às 3.35 horas da madrugada da quinta-feira 20 de Março tivo lugar o início do ataque do imperialismo norteamericano contra o Iraque. Várias instalaçons e diversos prédios da capital fôrom destruidos com míssis lançados desde diversos portavions. (+...)

EUA invadirá o Iraque mesmo se Sadam aceita o exílio

A Casa Branca acaba de afirmar que invadirá o Iraque, quer Sadam aceite o exílio, quer nom. O ultimato de 48 horas fixado no dia 17 é pois papel molhado, segundo reconheceu Ari Fleischer, porta-voz do Governo ianque. (+...)

Manifestantes cercam base da OTAN na ilha de Creta e expulsam barco espanhol

Continuam as acçons e mobilizaçons contra a guerra imperialista em todo o mundo. Dous milhares de manifestantes conseguírom expulsar um navio espanhol da OTAN da ilha de Creta, após lançar ovos e tinta vermelha gritando "fascistas e terroristas", "assassinos, assassinos", "solidariedade com o povo iraquiano", e outras palavras de ordem. (+...)

Teste de conhecimentos sobre a Guerra no Iraque

Polo seu inegável carácter pedagógico, reproduzimos umha série de perguntas e respostas que esclarecem dados determinantes sobre a guerra imperialista que os EEUU, com a cumplicidade de Espanha e o Reino Unido, imporám nas próximas horas ou dias ao povo iraquiano. (+...)

A guerra e a estratégia sionista

Artigo de Opiniom de Richard Weyndling publicado em Gara, a 17 de Março de 2003. " Que a indústria petroleira manda na Casa Branca nom é um segredo. Tanto Bush quanto Cheney, o vice-presidente, som oil-men e Exxon/Mobil patrocionou a campanha eleitoral que os levou ao poder. Portanto, nom é cínico, mas lógico, deduzir que a campanha contra Sadam responde mais ao desejo de assegurar umha subministraçom de petróleo barato do que a proteger a paz mundial" (+...)

AGIR contra o militarismo espanhol (Actualizaçom)

Imagens da acçom (+...)

Galiza volta a ocupar as ruas contra a guerra

Perto de trescentos mil manifestantes participárom nas mobilizaçons realizadas onte nas principais cidades do país para manifestar a oposiçom do povo trabalhador galego à guerra imperialista contra o Iraque. (+...)

Cimeira da morte nos Açores

A base ianque de Lajes, situada na Ilha Terceira do arquipélago português dos Açores, a metade do caminho entre América e Europa, foi o local escolhido por Bush para reunir ao seus principais lacaios, Blair e Aznar, com Durao Barraso como "anfitriom", para dar as últimas instruçons e os últimos detalhes da iminente operaçom militar contra o Iraque. (+...)

Mais de 5000 pessoas berram em Ponferrada contra a Guerra imperialista e pola paz

Com música de gaitas e tambores, e com diversas palavras de orde reivindicativas coreadas polas pessoas assistentes, partiu da Praça de Lazúrtegui às 19'00h. da tarde a manifestaçom contra a Guerra. Umha grande faixa com a legenda "Nom à guerra", portada por crianças abria a manifestaçom convocada pola Plataforma contra a Guerra do Berço. (+...)

Greve geral no ensino contra a guerra

A recém constituida "Mocidade Galega pola Paz" que aglutina a diversas organizaçons juvenis e estudantis operantes na Galiza, entre elas AGIR e AMI, tem convocada para o 20 de Março umha greve geral contra a guerra no ensino universitário e secundário da Galiza, e diversas mobilizaçons nas principais comarcas do país. (+...)

 

 

Na Corunha AGIR mobiliza douscentos estudantes contra da guerra

A quinta-feira 13 de Março tivo lugar, às 12:00 horas, umha concentraçom no Campus de Elvinha da Universidade da Corunha contra a guerra imperialista. A movimentaçom foi umha iniciativa de AGIR que, junto com a OES (Organizaçom de Estudantes de Sociologia) (+...)

AGIR contra o militarismo espanhol

Militantes da organizaçom estudantil da esquerda independentista impedírom que dous membros da armada espanhola poidéram impartilhar umha charla no liceu Eduardo Pondal de Compostela.(+...)

NÓS-UP apresenta moçons municipais contra a guerra em Ponte-Areias e em Salvaterra

Nós-UP Condado vem de apresentar moçons nos concelhos de Salvaterra e Ponte-Areias, demandando dos respectivos governos municipais o seu posicionamento contrário frente à iminente e injusta guerra imperialista contra o Iraque.(+...)

 

 

 

Imagina a seguinte empresa

Tem pouco mais de 500 empregad@s com as seguintes estatísticas:
29 tenhem sido acusados de maltratos as suas esposas, 7 tenhem sido arrestados por fraude,19 fôrom acusados de assinar cheques sem fundos(+...)

EUA nom acata a negativa do Parlamento turco a ceder-lhe o uso do seu território

O presidente do Parlamento turco tivo que alçar o seu protesto formal ante o desembarque ilegal de material bélico ianque no sueste da Turquia em direcçom à fronteira iraquiana. Este facto colide com o rechaço do Parlamento turco à cedência do seu território ao exército norte-americano para preparar o seu ataque contra o povo iraquiano em breves dias (+...)

Governo USA persegue o direito de manifestaçom do povo norte-americano

Os tribunais estado-unidenses tenhem proibido nas últimas semanas manifestaçons contra a guerra, principalmente a multitudinária marcha que finalmente discorreu polas ruas de Nova Iorque, com a escusa de nom poderem garantir a segurança com tanta gente nas ruas (+...)

EUA e Gram Bretanha levam dias atacando objectivos civis no sul do Iraque

Nos últimos dias, avions ianques e ingleses estám a realizar incursons e atacando instalaçons militares e civis nas províncias iraquianas de Dhiqar e Meisan, segundo denunciou a agência de notícias iraquiana INA. (+...)

 

 

EUA reconhece que apresentou provas falsas contra o Iraque perante a ONU

Alguns documentos recentemente apresentados polos EEUU perante a ONU relativos ao suposto programa de armamento nuclear iraquiano som falsos. O director da Organizaçom Internacional da Energia Atómica (OIEA), Mohamed El Baradei, declarou na sexta-feira no Conselho de Segurança da ONU que os documentos achegados polos EEUU fôrom falsificados. (+...)

 

 

nem guerra, nem fascismo, nem imperialismo

A Plataforma Galega pola Paz e a nom intervençom apela a realizar mobilizaçons contra a guerra imperialista o dia do início do ataque.
Na capital da Galiza, em Compostela, tem convocda umha concentraçom às 20 horas diante do banco ianque Barclays Bank, na rua general Pardinhas

Pouco mais de metade d@s estado-unidenses favoráveis a um ataque ao Iraque

Só o 59 por cento d@s estado-unidenses som partidári@s do uso da força contra o regime de Sadan Hussein, inclusive sem o visto bom da ONU. (+...)

 

Fevereiro 2003

Convocatória de referendo

A coordenadora de professorado Areanegra organiza um referendo contra a agressom militar imperialista no Iraque. Coincidindo coa data simbólica do referendo da NATO em 1986, o 12 de Março o conjunto da comunidade educativa galega está convocada a manifestar abertamente o clamor popular contra a guerra desautorizando o seguidismo militarista de Aznar. (+...)

Os dados da catástrofe que ianques, ingleses e espanhóis querem provocar no Iraque

A ONU tem feitas as suas previsons do número de vítimas civis da guerra imperialista que se aproxima (+...)

O que falta para termos um movimento antiguerra

Intervençom de Francisco Martins Rodrigues, director da revista comunista portuguesa Política Operária, no debate "O governo convida-nos a matar iraquianos. Que resposta?" desenvolvido 7 de Fevereiro em Lisboa. (+...)

George Walker Bush: Retrato da estultícia do home mais temido do planeta

Cada vez que abre a boca, todo um enxame de periodistas, analistas políticos ou, simplesmente caçadores de erros orais, estám à espera de se fazerem com umha nova "pérola" que acrescentar à já longa listagem de freqüentes confusons, equivocaçons e descuidos com as que habitualmente age o presidente dos Estados Unidos, George W.Bush. (+...)

 

Os interesses petrolíferos espanhóis no Iraque

O que se segue, nom é umha notícia elaborada pola esquerda independentista galega, senom um artigo aparecido a 20 de Fevereiro de 2003 no jornal El Periódico, sob o título "El conflicto de Irak/España. (+...)

Manifestaçom de AGIR em Ortigueira contra a guerra

O passada quinta-feira 20 de Fevereiro, convocada por AGIR, celebrou-se na vila de Ortigueira um paro e umha manifestaçom estudantil contra a iminente intervençom imperialista dos USA no Iraque (+...)

 

 

Radio Nacional de España imporá a censura prévia à informaçom sobre a guerra

Trabalhadores e trabalhadoras da espanhola Radio Nacional de España denunciárom que a direcçom da emissora probibiu que as emissoras territoriais podam elaborar informaçons sobre a próxima guerra contra o Iraque. Esta decisom responde ao controlo da informaçom que levará a cabo umha redacçom especial dedicada à guerra, que elaborará ou supervisará qualquer notícia e informaçom que parta da RNE, antes de que poda ser emitida. (+...)

EUA baralha situar um ianque à frente do governo iraquiano de pós-guerra

O jornal norte-americano "The Washington Post" confirmou, que a Administraçom Bush assumirá directamente o controle das instituiçons iraquianas após a derrocada do regime actual. (+..)

 

 

Aznar visita Bush para receber instruçons

Desouvindo o clamor popular contra a guerra, o presidente do governo espanhol José María Aznar passará a fim de semana com o presidente dos USA no seu rancho de Texas.
O que está considerado como umha das maiores mobilizaçons simultáneas dos povos, @s trabalhadoras/es e as mulheres do mundo na história da humanidade, -a realizada o passado sábado 15 de Fevereiro-, tem trastocado os planos do imperialismo no seu anunciado ataque contra o Iraque. (+...)

 

EUA prepara armas químicas contra o Iraque

Altos comandos militares norte-americanos estám a preparar a utilizaçom de armas bioquímicas incapacitantes numha invasom ao Iraque. (+...)

Iraque sob o calcanhar de ferro. Alfonso Sastre

Nom à guerra, sem condiçons. Alizia Stürtze

Imagens das mobilizaçons contra a guerra imperialista no Iraque em Compostela o passado 15 de Fevereiro

Estados Unidos contra a guerra (+...)

Galiza contra a guerra imperialista (+...)

Dezenas de Milhons de pessoas contra a guerra em todo o planeta (+...)

ONU esconde o "Gernika" para nom ofender os ianques (+...)

A guerra que vem: os ianques nom tenhem provas contra o Iraque, mas insistem em promover a guerra (+...)

Acçom de AGIR contra a guerra (+...)

Primeira Linha em Lisboa contra a guerra imperialista (+...)

Intervençom de Carlos Morais, Secretário Geral de Primeira Linha no Debate promovido pola Política Operária "Governo convida-nos a ajudar a matar iraquianos. Que resposta?"

 

Janeiro 2003

Nom ao Foro Económico Mundial, nom à guerra, sim à justiça social (+...)

 

Dezembro 2002

Mais dólares para a propaganda pró-imperialista (+...)

EUA despenaliza o assassinato de estado (+...)

Piora a imagem internacional dos Estados Unidos (+...)

 

Novembro 2002

Documentados os maus tratos dos EUA contra presos árabes (+...)

 

Setembro 2002

O petróleo, chave das agressons contra o Iraque. Umha invasom do país de Saddam Hussein polos Estados Unidos, com ou sem a cobertura da ONU, pode provocar um novo "choque do petróleo", como os de 73 e 80 (+...)

EUA forneceu armas biológicas ao Iraque nos anos 80. O povo Tamil enfrenta-se de armas na mao ao estado de Sri Lanka desde 1983, pola conquista da independência. Pola primeira vez, produz-se a negociaçom entre as partes (+...)

 

Agosto 2002

Immanuel Wallerstein: "O declínio do império americano". Análise do papel geo-estratégico dos Estados Unidos no contexto do capitalismo mundial (+...)

EUA violou os direitos de centenas de pessoas após o 11 de Setembro. Arrestos arbitrários, incomunicaçons com maltrato aos detidos, som algumhas práticas habituais por parte dos USA, segundo difundiu Human Rights Watch em 14 de Agosto(+...)

 

Julho 2002

EUA tem preparado o plano para o próximo ataque contra o Iraque. Segundo o diário The New York Times, a Casa Branca está a preparar o seu ataque contra o Iraque, que começaria com a destruiçom de Bagdá, a sua capital. Além da capital do Iraque, USA tomaria "um ou dous centros de mando" mais, antes de lançar-se massivamente contra o país (+..)

 

www.primeiralinha.org 2002 e 2003 primeiralinha@primeiralinha.org
orthopedic pain management