AGIR de Burela organiza diversas actividades contra a catástrofe do Prestige

orthopedic pain management


A quinta feira 5 de Dezembro desenvolveu-se um protesto artístico organizado polo alunado de Bacharelato de Artes do I.E.S. Monte Castelo que consistiu em tapar a fachada do liceu com plásticos pretos. Tod@s @s manifestantes iam vestidos com roupa preta, e bolsas de lixo da mesma cor. O acto foi um êxito já que os dous liceus de Burela secundarom a mobilizaçom e as aulas pararom totalmente.

O acto, qu inicialmente estava co-organizado por AGIR e o Bacherelato de Artes, nom se realizou tal como estava concebido por mor da atitude fascista do diretor desse liceu que impediu que AGIR colaborara na organizaçom, sob a ameaça de proibí-lo. Mas o estudantado de Burela saber perfeitamente que a organizaçom estudantil do MLNG foi quem impulsionou este protesto contra a catástrofe nacional que vive Galiza por mor do abandono e opressom que padecemos por parte do capitalismo espanhol.

Essa mesma tarde mais de meio centenar de pessoas assistírom à charla sobre o Prestige organizada por AGIR e na que interviu um representante de ADEGA de Lugo.