Aberri Eguna

Convocados pola plataforma Autodeterminaziorako Bilgune (AuB) perto de 15.000 pessoas assistírom onte 20 de Abril à manifestaçom do dia da Pátria Basca. Sob a legenda "Gernika, Iraque ... o mesmo fascismo. Adiante Euskal Herria" as ruas de Iruñea, -a capital histórica da naçom basca-, fôrom cenário da vitalidade e capacidade de mobilizaçom social da esquerda independentista.
No acto político celebrado diante do monumento aos Fueros, no Passeio da Sarasate, Itziar Lopategi, em nome de AuB, agradeceu as 80.000 assinaturas de bascas e bascos que "desafiando o talante antidemocrático e fascista do Governo espanhol" possibilitam que a esquerda abertzale poda concurrir às eleiçons municipais em todos os concelhos de Euskal Herria o vindouro 25 de Maio. Posteriormente o deputado Pernando Barrena apelou a unidade de tod@s @s nacionalistas basc@s para derrotar o fascismo espanhol, embora lamentou que a burguesia do PNB anteponha os seus interesses de classe aos da defesa de Euskal Herria.
Bandeiras de muitas naçons sem estado de Europa, entre elas Galiza, e de diversas organizaçons revolucionárias e de esquerda, manifestavam o apoio solidário dos povos do mundo à referencial luita pola independência, o socialismo e umha sociedade sem patriarcado que desenvolve o povo basco desde há décadas.



Voltar à página principal