12.000 cors@s saem às ruas contra a política repressiva do Estado francês
20 de Julho de 2003

Milhares de cors@s saírom às ruas de Ajaccio para protestar pola detençom e condena de militantes independentistas durante as últimas semanas. Familiares dos detidos portárom grandes fotografias com os presos à frente da multitudinária manifestaçom.

A manifestaçom foi convocada polo Comité Anti-repressom e por diversas organizaçons políticas corsas como Corsica Nazione, Independenza, PNC, ANC, Os Verdes Corsos e A Chjarna Naziunale. Num comunicado conjunto, as forças convocantes chamárom à "mobilizaçom contra a repressom política" e contras as "penas extremas" ditadas por tribunais franceses contra independentistas da Córsega.

Ao mesmo tempo, a FLNC-UC (Frente Nacional de Libertaçom da Córsega-Uniom de Combatentes) confirmou o fim do cessar-fogo que mantivo durante meses e reivindicou mais de vinte acçons armadas desenvolvidas nas últimas semanas na ilha, nomeadamente contra interesses turísticos franceses. O fim do cessar-fogo independentista coincidiu com as duras sentenças de prisom ditadas por juízes franceses contra nacionalistas corsos.

Lembremos que logo a seguir do referendo que rejeitou a nova proposta administrativa francesa para a Córsega, o ministro do Interior, Nicolas Sarkozy, anunciou um aumento da repressom contra o movimento soberanista corso.




Voltar à página principal