QUINTA EDIÇOM DAS JORNADAS DA LÍNGUA EM TUI, ORGANIZADAS POLO MDL

Serám nos dias 24 e 25 de Agosto. Terám como centro o Concelho de Tui e incluirám diversas actividades de convívio com as crianças galegofalantes como protagonistas. O Movimento Defesa da Língua organiza estas Jornadas que chegam à sua quinta ediçom, e que incluem actividades didácticas com o galego como protagonista. Também as maes e pais tenhem actividades próprias, o que garante um divertimento comprometido polo presente e o futuro da língua.

Para as crianças, no dia 24 organiza-se umha excursom ao centro de interpretaçom do Monto Aloia, que inclui obradoiros de música, poesia, astrologia, conta-contos e monicreques. Dentro dos Roteiros de Recuperaçom da Memória Histórica, caminhará-se do Alto do Confurco a Pena de Faro, polos caminhos do guerrilheiro Manuel González Fresco, assassinado polos fascistas.

Para concluir, terá lugar a Descida do Minho em Defesa da Língua. Esta descida em piroga parte de Caldelas de Minho (Concelho de Tui) e chega à vila tudense, onde se fará umha homenagem aos caídos no ano 1936 como acto de encerramento das jornadas.

Ademais, e como xa vén sendo tradicional, organizará o MDL tamén a Descida do Minho en Defesa da Língua. Este descenso en piragua sairá dende Caldelas de Miño (concello de Tui) e chegará ata a vila tudense, onde se fará unha homenaxe aos caídos no 36 como peche da xornadas.

Voltar à página principal