As empresas espanholas que se enriquecerám graças à destruiçom do Iraque
20 de Maio de 2003

A coligaçom imperialista que destruiu o Iraque, massacrando milhares de civis, crianças incluídas, reeditará-se em forma de aliança empresarial para a dita "reconstruçom" do país.

No que di respeito ao Estado espanhol, o secretário de Estado de Comércio, Juan Costa, já mantivo umha reuniom com representantes da CEOE para informar a grande burguesia da fatia económica que lhe corresponde por concessom dos EUA após o apoio da direita espanhola governante à guerra imperialista.

Em concreto, as empresas nom estado-unidenses que poderám lucrar-se da "reconstruçom" do Iraque contam com 900 milhons de dólares destinados pola Casa Branca a projectos executados por firmas dos "países amigos" da Administraçom Bush.

Essas empresas trabalharám como subcontratas das norte-americanas, que assumirám o grosso da monumental operaçom especulativa. A eleiçom de firmas "amigas" nom responde, nem sequer por puro formalismo, a convocatórias ou concursos públicos, e sim directamente a escolhas do Governo federal dos EUA.

Além das empresas espanholas, o bolo será repartido entre británicas, australianas, danesas e búlgaras, quer dizer, as sediadas nos estados aliados de Bush na sua agressom contra o povo iraquiano.

A seguir, apresentamos a listagem de principais grandes empresas espanholas que já apresentárom a sua candidatura para lucrar-se da destruiçom do Iraque, feita pública polo diário económico espanhol "Expansión". Todas elas, e outras, formárom já um chamado "Comité Hispano-Iraquí" centrado na estratégia especulativa no país árabe:

- BBVA - La Caixa - Cofides (Banca)

- Aldeasa - Aena Internacional - Eads CASA (Construçom)

- Aerco - Cobra Instalaciones y Servicios (ACS) - FCC - Ferrovial Agromán - Grupo Dragados - Grupo Sacyr - Necso - Entrecanales Cubiertas - Obrascon Huarte - Ploder (Material ferroviário)

- Alstom - CAF - Patentes Talgo (Indústria metalúrgica)

- Babcock Borsig España - Grupo Celsa (Automoçom)

- Bridgestone Hispania (Energia)

- Cepsa - EVE (Ente Vasco de Energía) - Gas Natural - Iberdrola - Repsol (Sector Hidrológico)

- Cadagua - Canal de Isabel II - Ormeo Degremont - Sorea (Alimentaçom)

- Campofrío - Grupo Coren - Hero - Leche Pascual - Gallina Blanca (Alimentaçom)

- Cemex Trading Europe (Seguros)

- Cesce (Assessoria legal)

- Denton Lupicinio (Intermediaçom comercial)

- Expansion Exterior Lubna Trading (Promoçom comercial)

- ICEX (Novas tecnologias)

- Indra Sistemas - Isofotón (Sector naval)

- Izar (Laboratórios)

- Indas - Juventus (Consultoras / Engenharia Civil)

- Técnica Reunidas - Typsa - Union Fenosa Soluziona - Foster Wheeler Iberia


Voltar à página principal