Outro soldado ianque morto e um sexto oleoduto destruido pola resistência iraquiana em duas semanas
27 de Junho de 2003

O sudoeste de Bagdad viveu um novo ataque da resistência contra a ocupaçom e a ditadura militar no Iraque. Um soldado ianque morreu e outros 8 ficárom feridos ao serem atingidos por disparos das guerrilhas de libertaçom nacional iraquianas.

Som portanto já 56 os militares norte-americanos mortos desde o 1º de Maio, data em que o presidente ianque anunciou o fim da guerra. Lembremos que há um par de dias fôrom 6 militares ingleses os que caírom no sul do país ante o fogo guerrilheiro. Ao mesmo tempo, ontem explodiu um novo oleoduto dos que estám a espoliar a energia do Iraque. Trata-se da sexta explosom provocada pola resistência nacional iraquiana e aconteceu na regiom de Fatha, junto do rio Tigre, a norte de Bagadad. Deste jeito, o objectivo invasor de controlar e espoliar o sector petroleiro iraquiano está a ser sabotado polo povo iraquiano organizado em milícias anti-imperialistas.

O comando ianque reconheceu que os seus soldados estám a ser atacados diariamente, se bem nom sempre com o resultado de baixas entre as tropas imperialistas.


Voltar à página principal