A BURGUESIA CUIDA-SE: MIL MILHONS EM CARROS DE ALTOS CARGOS


A CIG desvenda que a Junta gasta mais de mil milhons de pesetas nos carros oficiais dos altos cargos

Por meio dum comunicado de imprensa remetido ontem a vários meios de comunicaçom, a CIG, Confederaçom Intersindical Galega, denunciou o "desorbitado e excessivo" gasto que a Junta realiza no parque automobilístico dos altos cargos, de utilizaçom livre por parte destes, e à margem do existente ao serviço dos conselheiros.

Segundo informaçons da central sindical, tenhem à sua disposiçom "as 24 horas do dia um carro oficial, juntamente com o seu condutor, todos os directores gerais, secretários gerais, e delegados provinciais". Este serviço de transporte, estende-se, evidentemente, tendo em conta estes horários e condiçons, a "viagens de estrito conteúdo particular e privado", como por exemplo serem recolhidos no domicílio particular para incorporarem-se ao centro de trabalho e o regresso ao final da jornada.

A CIG afirma que este depregamento de carros oficiais supom "um custo de mais de 1.000 milhons de pesetas" que, certamente, sai do dinheiro dos impostos de tod@s @s galeg@s, e que é empregado para uso, e abuso, dumhas quantas pessoas.

Voltar à página principal