Dezenas de milhares de pessoas nas ruas de Ferrol contra os responsáveis das marés negras

Ferrol registou no dia 21 de Dezembro umha das maiores manifestaçons da sua história, com umha maré humana a marchar por trás da palavra de ordem Nunca Mais e da exigência de demissons das autoridades políticas responsáveis pola catástrofe nacional imposta mais umha vez por Espanha à Galiza.
Vizinhos e vizinhas de Ferrol, Narom, Fene, Valdovinho, Cedeira, Mugardos e restantes concelhos da comarca enchêrom a cidade de bandeiras galegas, faixas reivindicativas e berros de indignaçom exigindo a depuraçom de responsabilidades pola destruiçom do nosso litoral.
Também a esquerda independentista marchou com faixa própria de NÓS-UP nesta mobilizaçom, como em todas e cada umha das manifestaçons massivas que no último mês estám a exigir medidas que detenham as marés negras e que se vaiam o PP e restantes autoridades espanholas responsáveis pola nossa ruína ambiental e económica.
A luita de massas continua, apoiada em greves de fame, manifestaçons, sabotagens e actos de desobediência civil contra os representantes de Espanha na nossa terra. E deve estender-se até derrotarmos os criminosos capitalistas espanhóis.


Voltar à página principal