Aznar visita Corunha e Compostela
As provocaçons do PP

O presidente do Governo espanhol e do PP, José María Aznar, tem previsto dar um comício o próximo domingo em Compostela, no que participarám também o vicepresidente, MarianoRajoi, e o secretario geral do PP, Javier Arenas, e o do PPdG Jesus Palmou.

Este acto pretende ser um apoio a Fraga perante a grave crise que padece o PPdG após o cessamento ou demissom de Cuinha do governo autónomo, a "rebeliom" dos deputad@s de Baltar, e a delicada situaçom na que se acha a direita espanhola na CAG polo desgaste social provocada polo Prestige.

O comício terá lugar depois do conselho de ministros a celebrar na Corunha a sexta-feira 24 de Janeiro (no Paço de Meirás?) no que, ao mais puro estilo franquista, vam anunciar um "Plano Especial para Galicia", que tam só será propaganda fascista para enganar incaut@s.

Perante esta nova provocaçom dos responsáveis directos da crise nacional que vive Galiza desde o 13 de Novembro, cumpre umha resposta massiva e contundente. Já estám convocadas diversas mobilizaçons de protesto. Na Corunha está anunciada umha concentraçom a sexta-feira 24 às 11.30 na praça de Maria Pita.

Voltar à página principal