PLENÁRIO DA ASSEMBLEIA DA LÍNGUA
Primeira Linha participará, juntamente com numerosas organizaçons, entidades e pessoas

No sábado 7 de Setembro tem lugar a partir das 10:00 h. o terceiro plenário da Assembleia da Língua, nas compostelanas Escolas Cristás da Imaculada.

A Assembleia da Língua, organizaçom criada no passado 23 de Fevereiro com o intuito de cordenar a acçom social do reintegracionismo, chega neste novo plenário a um ponto de inflexom na sua trajectória. Depois de ter conseguido unificar baixo as suas siglas um grande número de pessoas comprometidas com o ideário reintegracionista, assim como o apoio dalgumhas das organizaçons mais importantes dentro deste ámbito, a AL deverá afrontar agora os pontos fulcrais da sua acçom.

De facto, o terceiro ponto da presente convocatória, do qual se espera que ocupe um noventa por cento do plenário, leva o título de "Debate sobre o futuro e a projecçom da Assembleia da Língua". Sob este ponto vam ser tratados temas tam importantes como as suas funçons e objectivos, ou a sua estrutura organizativa. E é de esperar que o papel das organizaçons já existentes antes da criaçom da AL, no novo marco de actuaçom aberto após o 23 de Fevereiro, centre grande parte do debate.

Também dentro deste ponto haverá um informe de actuaçom da cordenadora da AL e serám aceites novas propostas de campanhas de actuaçom para o futuro da organizaçom. A este respeito, é de assinalar também um outro ponto da convocatória, o segundo, que tratará da apresentaçom da campanha para a recepçom das televisons portuguesas na Galiza.

Voltar à página principal