Sessenta mil pessoas em Vigo solicitam a demissom dos responsáveis

Desafiando a chuva e o frio mais de sessenta mil pessoas secundárom em Vigo, na tarde-noite do domingo 5 de Janeiro, a manifestaçom lúdica convocada polo colectivo Artistas contra a burla negra ligado à Plataforma Nunca Mais. Nesta nova demonstraçom da força do movimento de massas, gerado como resposta popular à criminal gestom do Estado espanhol no acidente do Prestige, voltou-se a solicitar a demissom dos responsáveis. As dezenas de milhares de trabalhadores e trabalhadoras e outros sectores populares, que durante horas participárom na manifestaçom, que em todo o seu percorrido nom perdeu o tom satírico e festivo, superou novamente as expectativas da plataforma convocante.

NÓS-Unidade Popular participou activamente na manifestaçom portando umha faixa coa legenda "Estamos fart@s de ser umha colónia. Independência".
Esta mobilizaçom constata a necessidade de aprofundar e alargar o movimento e a existência de condiçons sociais para convocar umha greve geral que tumbe o governo do PP e pressione ao Estado espanhol para que adopte as medidas necessárias para solucionar a crise nacional que padece Galiza.


Voltar à página principal