PAÍS VALENCIÁ: AGRESSOM LINGÜÍSTICA PROTAGONIZADA POR TURISTAS ESPANHÓIS

Um grupo de turistas madrilenos que passavam uns dias na cidade valenciana de Benicássim protagonizárom um grave incidente ao boicotarem a representaçom de umha obra teatral por desenvolver-se em catalám.

Foi no dia 13 de Julho, quando no Teatre Municipal de Benicássim se representava a obra Chicas malas, de Ángel Alonso. A obra desenvolve-se só parcelarmente na língua do País Valenciá, em catalám, mas mesmo assim um grupo de turistas espanhóis começárom a berrar "Hablad en español", "que falta de respeto", "esto es una vergüenza, no se entiende nada"e assobios sem fim, dirigindo-se alguns directamente ao alcalde da cidade, que se encontrava entre o público, para exigir-lhe que os actores falassem espanhol.

A obra, que paradoxalmente fazia parte do IX Festival de Teatro com Bom Humor, enchera o teatro e só um grupo de 10 madrilenos protagonizou a agressom, ante a qual o resto do público optou por expulsá-los da sala.

A obra permaneceu interrompida durante vários minutos até que fôrom expulsos os alborotadores, o que permitiu ao público valenciano continuar desfrutando da obra, representada por um grupo de teatro catalám.

Voltar à página principal