CIG mobilizou vários milhares de trabalhadores e trabalhadoras para fazer frente à crise capitalista

14 de Novembro de 2008

Vários milhares de trabalhadores e trabalhadoras galegas saírom ontem às ruas de Compostela, Vigo, Corunha, Ponte Vedra, Ourense, Lugo, Ferrol e Viveiro, convocados pola CIG com parte de umha certa dinámica mobilizadora activada nas últimas semanas com motivo dos ameaçadores horizontes que anuncia a crise capitalista em curso.

Vigo voltou a registar a maior das manifestaçons, com umhas 2.000 pessoas. Nas restantes convocatórias houvo também resposta obreira, denunciando a responsabilidade dos poderes económicos e institucionais na crise. Todas elas servírom para avançar na possibilidade de exercer umha firme resistência popular às medidas anti-obreiras que sem dúvida vam vir.

A esquerda independentista estivo presente em várias mobilizaçons, de maneira organizada, através de NÓS-Unidade Popular, que repartiu material da sua campanha recentemente activada e portou faixas e cartazes em que reivindica que "os ricos paguem a crise".

Reproduzimos a seguir algumhas fotografias da jornada de ontem em várias cidades galegas, com destaque para a presença independentista nas mesmas.

 

 

 

Voltar à página principal