Selvajaria ianque: 75 civis mortos em bombardeamentos no Afeganistám, incluídas 50 crianças

23 de Julho de 2008

Diferentes meios ocidentais informam da morte, no Afeganistám, de 76 civis como resultado de um novo bombardeamento aéreo indiscriminado por parte das forças invasoras norte-americanas, em resposta ao crescimento da resistência anti-imperialista no seio do povo afegao.

A acçom militar dos EUA aconteceu ontem, sexta-feira, na província de Herat, numha aldeia do distrito de Shindand, e custou a vida a 19 mulheres, 7 homens e o resto, 50, eram crianças.

Além das mortes, um número indeterminado de pessoas ficárom feridas, algumhas de gravidade, no que constitui umha nova e flagrante violaçom dos direitos humanos por parte do exército dos Estados Unidos da América, que continuam a sua guerra contra o povo afegao graças à ajuda de umha série de estados colaboradores, entre eles o espanhol.

Por acaso, este novo massacre de civis acontece na província onde estám despregadas as tropas ocupantes espanholas, e onde já em 2007 os avions ianques figérom 51 vítimas mortais num ataque contra a populaçom civil.

 

Voltar à página principal