BRIGA reivindicou a rua em 39 comarcas da Galiza

17 de Agosto de 2008

A organizaçom juvenil independentista BRIGA informa no seu web do fim da sua campanha nacional pola liberdade de expressom, que serviu para espalhar a mensagem revolucionária da juventude galega organizada em parámetros nacionais e de classe.

Fôrom 366 murais realizados pola militáncia e simpatizantes da entidade juvenil ao longo de 39 comarcas, sobre temáticas tam variadas como a solidariedade internacionalista, a defesa do idioma, os direitos da classe trabalhadora e das mulheres, o ambientalismo ou a memória do movimento revolucionário galego.

Os murais, recolhidos em numerosas galerias no site de BRIGA, fôrom ralizados nas seguintes comarcas: Trasancos, Ortegal, Marinha, Terra do Návia-Eu, Corunha, Marinhas, Eume, Terra Chá, Bergantinhos, Ordes, Marinha, Muros-Noia, Costa da Morte, Compostela, Arçua, Terra de Melide, Ulhoa, Lugo, Sárria, Ancares, Berzo, Barbança, Caldas, Taveirós, Deça, Valdeorras, Cabreira, Ourense, Ribeiro, Paradante, Condado, Vigo, Baixo Minho, Ponte Vedra, Salnês, Barbança, Morraço, Carvalhinho e Terra de Montes.

A intensa campanha custou julgamentos como o do passado mês de Julho em Mondonhedo, contra militantes 'acusados' de fazer murais em muros sem qualquer valor patrimonial na Marinha. Multas e provocaçons policiais obstaculizárom o desenvolvimento das tarefas marcadas pola militáncia de BRIGA, mas nom impedírom o cumprimento dos objectivos, como pode verificar-se no seu site.

Tal como informamos dias atrás, a campanha findou no dia 12 de Agosto, com um mural colectivo realizado numha rua central da cidade de Ferrol. Nom queremos deixar da parabenizar os companheiros e companheiras da juventude revolucionária galega polo trabalho realizado, que para além do necessário exercício da livre expressom nas ruas galegas, supom o espalhamento das mensagens do movimento independentista e socialista galego em boa parte da nossa naçom.

 

Voltar à página principal