Publicados relatórios das XII Jornadas Independentistas Galegas

18 de Novembro de 2008

Mais umha novidade na colecçom Documentos e Textos Políticos da Abrente Editora: O Socialismo do século XXI a debate, relatórios das XII Jornadas Independentistas Galegas sai com formato de caderno A4 e 59 páginas, a um preço de 5 euros.

O novo título da editora ligada ao nosso partido inclui a transcriçom das intervençons de Elena Martínez Canals (Cuba), Narciso Isa Conde (República Dominicana), Iñaki Gil de San Vicente (Euskal Herria) e Néstor Kohan (Argentina), sobre aspectos diferentes de um mesmo tema: O Socialismo do século XXI.

Em concreto, Elena Martínez Canals escreve sobre a prática transformadora e o desenvolvimento humano: vigência de um legado marxista. Narciso Isa Conde trata a actualidade do socialismo científico na luita polo novo socialismo, em funçom das mudanças no capitalismo e no imperialismo, e do novo nas alternativas revolucionárias. A intervençom de Iñaki Gil de San Vicente leva por título Comunismo ou caos e a do argentino Néstor Kohan A concepçom da revoluçom no Che Guevara e no guevarismo. Aproximaçom ao debate sobre o futuro da América Latina e o socialismo do século XXI desde o marxismo.

 

Voltar à página principal