Uniom Europeia, cloaca de estados terroristas

18 de Dezembro de 2008

Reproduzimos, traduzido, o texto de Daniel C. Bilbao, jornalista basco-argentino que opina sobre a recente catalogaçom, por parte da Uniom Europeia, dos partidos independentistas bascos de esquerda como "organizaçons terroristas". O texto foi publicado originariamente, em espanhol, no portal Insurgente.

Uniom Europeia, cloaca de estados terroristas

Só a partir do mais desavergonhado cinismo, os colonialistas, os bombardeadores de povos, os espoliadores de países, encobridores de banqueiros corruptos, sócios de corporaçons transnacionais que pagam coimas e abusam do seu poder económico, piratas de umha vida inteira, genocidas podem ter o descaramento de se arrogar juízes e ditar que dous partidos políticos que NUNCA figérom uso da violência – como a ANV e o EHAK – som, a partir de agora, organizaçons “terroristas”.

Só esta ralé de gerentes do capitalismo mais selvagem, que está a destruir o mundo, pode roçar tam alto com a sua hipocrisia. Vulgares assassinos, sócios dos EUA no genocídio do Iraque e do Afeganistám, encobridores da CIA nos voos da tortura e da morte, colaboradores nesse plano macabro, ladrons dos povos para entregar a quantia mais faustosa e nunca imaginada a empresários corruptos que sustentam os seus governos com a desculpa de umha suposta crise.

Desprezíveis burocratas apoiados nas baionetas. Mercenários da plutocracia. A Uniom Europeia é a cloaca que resume os terroristas de estado do Velho Continente. A partir da nossa América, vemo-los como uma imensa lixeira para onde atirárom princípios e memórias de velhas luitas. Os princípios revolucionários desaparecidos de 1789, os ensinamentos da Comuna de Paris, os dias de '68, todo sepultárom os “democratas” sem escrúpulos, entre os miasmas das suas renúncias e cobardias.

Nem sequer apóstatas, só tirárom a máscara. Nom som mais que mercenários prontos a servir o melhor proponente capitalista. A política, para vocês, é um mercado, onde a traiçom, a corrupçom, o crime estám sempre cotados em alta. Nom vos importa ser umha mercadoria descartável que se compra e se vende, só esperam o vosso quarto de hora para alcançar essa penosa fama e encher bem os bolsos, embora depois envergonhem até os seus próprios filhos.

Mas a história correrá com eles. Os povos vam arrasá-los, porque essa é a direcçom progressiva da vida. Assim tem vindo a acontecer desde sempre. E nom haverá piedade, porque o processo histórico nom mede com esta vara, nem a devem usar os povos, tal como vocês nom a usam nos seus planos económicos e com os seus bombardeiros. Nom os esqueceremos, nem os perdoaremos. A nossa América tem memória cabal do genocídio e do roubo mais escandaloso que vocês perpetrárom contra os povos originários, e contra todos nós ao longo da história até hoje.

Desprezíveis “democratas”, o verdugo está no limiar.

P.S.: Quero dizer que me sinto honrado por conhecer e ter abraçado e participado em actividades em algumha ocasiom com Xabier Alegria, Mikel Korta, Mirian Kanpos, Elena Beloki, Juan Mari Olano, entre outros. Som luitadores da vitoriosa causa pola liberdade do povo basco.

GORA ANV!!! GORA EHAK!!!

Daniel C. BILBAO

 

Voltar à página principal