Juventude independentista galega prepara Jornada de Rebeliom para 24 de Julho

11 de Julho de 2008

Como começa a ser tradicional, mais um ano a juventude revolucionária organizada em BRIGA convoca para a véspera do Dia da Pátria umha Jornada de Rebeliom Juvenil em que nom faltam a reivindicaçom, a luita e a festa. Desta vez, a palavra de ordem é "Contra Espanha e o Capital, desobediência e resistência" e o lugar, como sempre, a capital da Galiza.

Segundo informa no seu web, BRIGA voltará a ocupar o parque compostelano de Belbis, para organizar um concerto de música galega e catalá. Esterko, Arenga e Trapalhada som os grupos do País que subirám ao cenário com música galega de qualidade. Pirat's Sound Sistema e La Grossa Sorda trarám acordes cataláns com mensagem.

Mas nem todo será festa. Primeirio, umha manifestaçom patriótica e anti-imperialista convocada por BRIGA partirá a partir das 22h00 da praça do Toural polas ruas de Compostela. A organizaçom juvenil independentista anuncia no seu web que nos próximos dias serám difundidos mais pormenores sobre a Jornada de Rebeliom Juvenil que, cada ano, antecede o nosso Dia da Pátria.

 

Voltar à página principal