Umha delegaçom de Primeira Linha assistirá ao 18º aniversário da revista portuguesa Política Operária
24 de Novembro de 2003

A revista comunista portuguesa Política Operária cumpre dezoito anos e atinge o número 91. Com esse motivo, organiza os actos anuais comemorativos, nos quais tem já participado o nosso partido em ediçons anteriores. Neste ano, umha delegaçom de Primeira Linha assistirá respondendo ao convite d@s camaradas portugueses.

Os actos desenvolvem-se durante os dous próximos fins de semana. No próximo sábado dia 29 de Novembro, polas 21 horas, decorrerá a conferência do jornalista Rui Pereira, em que relatará a sua recente visita ao País Basco e apresentará o vídeo da entrevista que realizou a porta-vozes da ETA. Lembremos que essa entrevista foi censurada polas televisons portuguesas por pressons do Estado espanhol. Rui Pereira é autor também do livro "Euskadi. A guerra esquecida dos bascos", cuja segunda ediçom portuguesa foi boicotada polo Estado espanhol, que comprou a prática totalidade da mesma. A conferência será na Biblioteca-Museu República e Resistência, de Lisboa.

Já no seguinte fim de semana, no dia 6 de Dezembro polas 21'30 horas, na Faculdade de Belas Artes do Chiado, Lisboa, terá lugar o concerto "A cantiga é umha arma", em que participarám José Mario Branco, Amélia Muge, João Afonso, Manuela de Freitas e Tino Flores.

De periodicidade mensal, a revista comunista Política Operária tem-se convertido nestas quase duas décadas de existência num referente teórico da esquerda portuguesa, pola sua qualidade e radicalidade. A esquerda independentista distribui-na também na Galiza.

Por outra parte, e promovida pola editora Campo das Letras, na terça-feira 25 de Novembro apresentará-se na Casa da Animaçom (edifício Les Palaces, 208-210) do Porto, a nova obra de Rui Pereira, em co-autoria com Ángel Rekalde, "O novo jornalismo fardado. El País e o nacionalismo basco". O acto começará polas 21'30 horas e contará com os autores e com o presidente do Sindicato dos Jornalistas.

No dia seguinte, quarta-feira, polas 19'30 horas na Faculdade de Letras da Universidade do Porto, Via Panorámica, haverá um debate com estudantes do Curso de Ciências da Comunicaçom, com presença de Rui Pereira e Ángel Rekalde.

 

Voltar à página principal