MDL convoca Fórum da Língua

10 de Fevereiro de 2004

O Movimento Defesa da Língua convoca para o próximo dia 28 de Fevereiro um Fórum da Língua ao qual estám convocadas todo o tipo de entidades que de algum jeito participam no trabalho normalizador com umha óptica reintegracionista. A convocatória pretende "constituir o Forum da Língua como o foro de debate e discussom de iniciativas e propostas estratégicas para a naturalizaçom social da língua", segundo afirma a entidade convocante. O nosso partido encontra-se entre as entidades convidadas neste evento de interesse para o movimento normalizador.

A seguir apresentamos o programa do encontro convocado polo MDL:

PROGRAMA

9h30 Acreditaçom e entrega de material

10h00 Abertura do Fórum e Bloco de experiências: Abertura e apresentaçom de experiências de entidades, associaçons, colectivos, empresas... (7-10 minutos por colectivo). Apresentarám quem é a sua associaçom, breve história, projectos realizados e projectos futuros.

12h00 Pausa. Café.

12h15 Palestra "Novas estratégias para um novo reintegracionismo" onde participarám:
Jesus Sanches (empresário), Raquel Miragaia (escritora e professora de ensino secundário), Xavier Paz (livreiro e editor), Elias Torres (professor da USC), Eduardo Baamonde, Dúbi (professor de música).

Moderador: Carlos Figueiras (estudante)

14h00 Intervalo. Almoço.

16h00 Mass-média e ensino obrigatório

Mesa de mass-média: Guillerme Fernández (A Peneira), Ramom Gonçalves (Novas da Galiza), Ugio Caamanho (A Esmorga), Vitor Branco (Rádio Kalimero), Belém Punhal (Tempos Novos), Margarita Ledo (professora da USC).

Moderador: David González (jornalista)

Mesa de ensino obrigatório: José Counhago (professor de galego na Escola Oficial de Idiomas de Vigo), Rosário Fernandes-Velho (professora de língua galega no IES nº 2 de Ordes), Eduardo García Parada (director do IES das Neves), Manuel Portas (professor de língua e literatura no IES Gelmires e concelheiro em Compostela), Helena Pousa (chefa do Departamento de português no IES Sam Paio de Tui), Valentim Rodrigues Fagim (professor de língua portuguesa na Escola Oficial de Idiomas de Ourense).

Moderadora: Sílvia Capom (Professora da EOI Vigo)

17h30 Pausa. Café.

17h45 Novas Tecnologias e Locais Sociais
Mesa de novas tecnologias: Xavier Alcalá (Engenheiro de telecomunicaçons), Alberto Garcia (Igalia), José Ramom Pichel (imaxin|software), Ramom Flores (Professor da USC), um(a) representante de Indymedia Portugaliza, Raul Marinho (Dinaweb) e Miguel Penas (Portal Galego da Língua).

Moderador: José Ramom Pichel (Engenheiro informático)

Mesa de Locais Sociais: represententantes dos seguintes colectivos:
Gentalha do Pichel (Compostela), Revolta (Vigo), Reviravolta (Ponte Vedra), Alto Minho (Lugo), Artábria (Ferrol), Casa Encantada (Compostela), Mil Luas (Corunha).

Moderador: Germão Ermida (Jornalista)

19h15 Pausa. Café

19h30 Leitura das Conclusons das Mesas sectoriais

20h00 Acto de Encerramento do Fórum da Língua polo professor da USC e escritor Carlos Quiroga.

Para maiores informaçons, podes visitar o sítio-web do Fórum da Língua:

 

Voltar à página principal