Começa o Jacobeu policial em Compostela

5 de Janeiro de 2004

A presença policial espanhola, habitualmente desproporcionada em Compostela, incrementará-se ainda mais durante o ano actual com motivo do Jacobeu. Quarenta agentes em práticas serám enviados à nossa capital, quadriplicando o número dos que costumam desenvolver as suas práticas nessa cidade galega.

Segundo anunciou o comissário compostelano, Enrique León, o reforço de peresença policial em compostela será evidente no incremento de patrulhas nas ruas. Aliás, outros vinte polícias virám destinados à esquadra compostelana para completarem um ciclo formativo teórico-prático "sobre o terreno".

Apesar disso, e da desproporcionada presença policial espanhola ao longo do ano na cidade, o presidente da Cámara, José Sanches Bugalho (PSOE), continua a julgar a dotaçom de polícias espanhóis como "insuficiente". Por isso, reclamou que cheguem novos reforços da Unidade de Intervençom Rápida da Corunha (antidistúrbios). Isso, juntamente com a chegada de novos agentes da academia de Ávila, poderia fazer com que Compostela atinja "em dous ou três anos" a dotaçom que Bugalho considera "adequada".


Voltar à página principal