Concentraçom nacional pola autodeterminaçom em Vigo dentro da campanha de NÓS-UP

10 de Dezembro

No dia 6 de Dezembro tivo lugar em Vigo o acto central da campanha que nas últimas semanas promoveu a organizaçom unitária independentista, NÓS-Unidade Popular, ao longo do país. Diversos actos políticos em cidades como Ferrol, Lugo, Ponte Areas, Compostela, Corunha e outras, acompanhados de concentraçons e iniciativas lúdicas que contárom com a adesom de personalidades do mundo cultural e social galego, dérom corpo a esta campanha.

O acto de Vigo congregou à roda das cento e cinqüenta pessoas atrás de umha faixa de vinte metros com a legenda "Contra a Constituiçom espanhola: Autodeterminaçom".
As pessoas concentradas coreárom palavras de ordem como "Autonomia nom: autodeterminaçom", "Galiza naçom, autodeterminaçom", ou "Que queiram, que nom, Galiza é umha naçom".

Óscar Gomes falou em nome da Assembleia Comarcal viguesa, enquanto Íria Medranho dirigiu umhas palavras sobre a campanha desenvolvida sob a legenda "Espanha é a nossa ruína. Autodeterminaçom", que se prolongou durante o último mês e meio.

Íria Medranho reivindicou a criaçom do Estado galego, ao serviço da imensa maioria social, do povo trabalhador galego, e reivindicou o fim do patriarcado e o capitalismo na nossa naçom.

A destruiçom simbólica de um exemplar da Constituiçom espanhola deu passagem ao canto colectivo do Hino Nacional e a queima de umha bandeira de Espanha por parte de várias pessoas encapuzadas.

Voltar à página principal