II aniversário de Primeira Linha em Rede, com recorde de visitas : quase 25.000 no último mês

2 de Junho de 2004

Coincidindo com o segundo aniversário da inauguraçom de Primeira Linha em Rede, o recém concluído mês de Maio bateu o recorde absoluto em todos os parámetros das visitas, apesar de que mudanças no serviço do contador deixárom quase sem contabilizar o último dia do mês.

O recorde anterior era do mês de Março, em que atingimos 21.928 visitas totais, de 13.217 computadores distintos, o que fazia umha média de 707 visitas por dia. No mês de Março houvo umha ligeira queda, sobretodo devida às férias da Páscoa, em que descêrom muito as visitas.

Já no mês de Maio, estes som os dados: 23.607 visitas totais, de 15.732 computadores distintos, com umha média diária de 761 visitas. O dia em que mais visitas tivemos desde que o sítio web foi activado foi o 12 de Maio, com 1.162 visitas.

Se conferirmos as visitas por ano, vemos também a positiva evoluçom que está a seguir o nosso portal: nos primeiros doze meses, Primeira Linha em Rede tivo 78.669 visitas, enquanto no segundo ano que agora completamos atingimos as 163.652, quer dizer, duplicamos largamente as visitas do primeiro. Ao todo, tivemos portanto 242.321 visitas em dous anos.

Quanto à origem das visitas, o Estado espanhol está à cabeça no número de visitas ou, por melhor dizer, de páginas vistas. É de supor que a Galiza ocupará o primeiro lugar dentro do Estado espanhol, mas infelizmente nom contamos por enquanto com a informaçom específica das visitas nacionais. A "surpresa" é que o Brasil ocupa a segunda posiçom, a pouca distáncia do Estado espanhol. O terceiro lugar é para portugal, seguido da Suíça e os Estados Unidos. A maior parte dos países donde recebemos visitas tenhem importantes colónias de emigrantes galegos, como o Uruguai, o México, a Venezuela ou o próprio Brasil, o que confirma o acompanhamento que os nossos e as nossas compatriotas fam deste espaço de informaçom alternativa ao sistema. Quanto aos países lusófonos, além do Brasil e Portugal, também de Cabo Verde se registam visitas a Primeira Linha em Rede. Valorizamos especialmente o bom acolhimento do nosso portal nos países que no mundo partilham língua com a Galiza, o que demonstra a utilidade da nossa incorporaçom prática ao espaço internacional lusófono.

Queremos portanto agradecer a todos e todas as camaradas que na Galiza e no mundo estám a dar um crescente apoio ao portal digital do nosso Partido. Fique também constáncia da nossa vontade de continuarmos a melhorar a qualidade dos conteúdos e a apresentaçom dos mesmos. O nosso objectivo hoje, como em 2002 quando inauguramos o sítio-web, é contribuir para a informaçom do Povo Trabalhador Galego de parámetros revolucionários e independentistas, e para a internacionalizaçom da existência de um povo, o galego, em luita pola soberania nacional e o socialismo, numha nova sociedade livre também do patriarcado.


Voltar à página principal