Sabotagens contra interesses espanhóis em diversos concelhos galegos

16 de Abril de 2004

Reproduzimos a seguir de maneira literal a informaçom anónima remetida a Primeira Linha em Rede a respeito dos ataques a interesses diversos do capitalismo espanhol na Galiza na madrugada do dia 7 do mês de Abril:

"Na madrugada do passado 7 de Abril fôrom realizadas distintas sabotagens contra interesses capitalistas espanhóis em três pontos da geografia galega.

-No Concelho de Teo, vários artefactos incendiários danárom a fachada e o interior da oficina da imobiliária Mahía do lugar das Galanas.Mahía é umha conhecida empresa especuladora, responsável pola desfeita urbanística de amplas zonas do nosso rural.

-No Concelho de Vigo, vários artefactos incendiários destruírom um camiom de grande tonelagem empregado nas obras do segundo cinturom periférico. O segundo cinturom ou "rolda de Vigo" é umha obra impopular que causará danos irreversíveis no rural viguês sem deixar benefício algum para as classes trabalhadoras.

-No Concelho de Lugo, vários artefactos incendiários danárom a fachada e o interior da oficina que Soluziona tem perto da Avenida da América. Soluziona é umha filial de FENOSA, empresa responsável pola iminente desfeita de muitos dos nossos rios através de minicentrais, com umha sinistra tradiçom contra o Povo Galego.

As três acçons fôrom maioritariamente silenciadas polos meios de comunicaçom do regime.

Contra o silenciamento e a censura, livre informaçom.
Contra as agressons à nossa Terra, acçom.
Viva Galiza Ceive e Socialista."

 

Voltar à página principal