Militares ianques implicam o Pentágono da sistemática prática de torturas a iraquian@s

2 de Maio de 2004

Militares ianques, incluída umha general da reserva, afirmárom ontem que o local em que fôrom fotografadas as sessons de tortura a prisioneir@s iraquian@s está sob estrito controlo da inteligência militar.

Trata-se da secçom de alta segurança da prisom de Abu Gharib, nas redondezas da capital do Iraque, sendo oficiais da inteligência ianque quem gerem o funcionamento do centro. Um dos sargentos envolvidos das citadas sessons, Ivan Frederick, escreveu no mês de Janeiro para a sua família a dizer que "questionava algumhas cousas" que via no interior da prisom, tendo obtido como reposta que "assim é que a inteligência militar quer que se faga". Frederick afirmou também que "os serviços de inteligência militar transmitírom-nos a ordem de manter os prisioneiros isolados, despidos ou quase. Sem banhos nem água corrente, sem ventilaçom nem janelas, durante ao menos três dias".

A general Karpinski, umha das máximas responsáveis de algumhas das sessons exibidas em fotos nos últimos dias, afirmou sentir-se bode expiatório de umha política sistemática aplicada polos oficiais da inteligência que a dia de hoje continuam no Iraque.

Karpinski confirmou também a participaçom directa de empregados da CIA estado-unidense nos interrogatórios, que nom som realizados à margem das directrizes do alto comando, senom como parte da estratégia contrainsurgente aplicada polo Pentágono no país árabe.

Também o director do Human Rights Watch, Kenneth Roth, declarou que "o descaramento com que os soldados se comportárom, tirando fotos e mostrando signos de aprovaçom enquanto maltratavam @s prisioneir@s, semelha indicar que julgavam nom ter qualquer cousa que ocultar aos superiores".

Lembremos que George W. Bush anunciou há agora um ano, quando proclamou o fim da guerra, que no Iraque nom haveria mais cámaras de tortura. A realidade evidencia o contrário.

:: Mais informaçons sobre as torturas e maus tratos a prisioneir@s iraquian@s:

Continuam a difundir-se imagens das agressons a iraquian@s detid@s polas tropas imperialistas (+...)

Novas provas gráficas das torturas e vexames a prisioneir@s iraquian@s (+...)

Imagens televisivas provam a prática de torturas a presos iraquianos por parte de militares estado-unidenses (+...)

 

Voltar à página principal