Polícia espanhola, mandada polo PSOE, despeja violentamente Gaztetxe em Nafarroa

20 de Agosto de 2004

A Polícia espanhola, mandada polo PSOE e UPN, mantivo nos últimos dias a capital navarra em estado de excepçom, com o fim de despejar pola força um local social juvenil ocupado há já umha década pola Assembleia de Jovens de Iruñea.

O Gaztetxe, conhecido por Euskal Jai, tem sido um ponto de referência inescusável da actividade juvenil, autogerido e livre de dependências institucionais, condicionado pola própria juventude e já em diversas ocasions atacado polas forças repressivas. Durante os últimos dias, centenas de moços e moças tenhem resistido os ataques policiais, que tentam desactivar a iniciativa independente e revolucionária juvenil basca.

Durante esta semana, a histórica capital basca viveu manifestaçons, cargas, ocupaçom das ruas por parte de violentos fardados, destroços no Gaztetxe, detençons massivas... mas também a solidariedade de todo o tipo de organismos populares bascos e nom só, e a massiva resposta de milhares de vizinhos e vizinhas nas ruas da cidade.

Nós aqui, da Galiza, queremos também transmitir a nossa solidariedade aos e às jovens basc@s, somando-nos à denúncia da ofensiva fascista que o PSOE nom consegue ocultar com o seu pretenso "novo talante".

 

Voltar à página principal