Primeira Linha em Rede já é o web político mais visitado da Galiza

29 de Agosto de 2004

A mais recente actualizaçom da lista de 100 sítios web galegos mais visitados, publicada mensalmente por "Código Cero", situa o nosso portal, Primeira Linha em Rede no lugar 79, melhorando a posiçom anterior. Atendendo unicamente aos webs galegos com conteúdos exclusivos ou maioritários no nosso idioma, liderado polo portal da Junta da Galiza, o nosso ocupa o décimo lugar, e entre os de prática reintegracionista, ficamos em segundo lugar, só superados polo magnífico portal da AGAL (que é o web lingüístico mais visitado da Galiza).

Porém, talvez o dado mais relevante seja o de ocuparmos o primeiro lugar absoluto entre os webs políticos feitos na Galiza. De facto, só o web do BNG consegue por pouco entrar também no top 100, ocupando um lugar mais recuado, o 94. Nem PSOE, nem PP nem IU conseguem situar-se na lista dos mais visitados. O portal Galizalivre, nom estritamente político, ocupa também um meritório posto 88 no mesmo ranking, o que significa que dous portais independentistas (Primeira Linha em Rede e Galizalivre) se situam entre os mais visitados a nível absoluto na lista do top 100. Se o nosso é o web político mais visitado, Galizalivre é o segundo mais visitado de carácter informativo em galego, só superado por Vieiros.

Deve-se ainda salientar a magnífica nona posiçom do portal informativo Vieiros no ranking que comentamos, ocupando o primeiro lugar entre os webs que podemos genericamente incluir de algum jeito no ámbito nacional ou nacionalista. Por sua vez, a central sindical nacionalista galega CIG consegue também entrar no top 100, ocupando o lugar 96.

Eis a lista de webs nacionais aqui citados, com o lugar que ocupa cada um no ranking galego elaborado por "Código Cero":

Vieiros: 9
Portal Galego da Língua (AGAL): 59
Primeira Linha em Rede: 79
Galizalivre: 88
BNG: 94
CIG
: 96

Voltar à página principal