A esquerda independentista galega transmite condolências ao povo palestiniano pola morte de Iasser Arafat

12 de Novembro de 2004

NÓS-Unidade Popular transmitiu as condolências ao povo palestiniano polo falecimento em Paris do Presidente da Autoridade Nacional Palestiniana, Iasser Arafat, somando-se à grande quantidade de organizaçons da esquerda mundial e os movimentos de libertaçom nacional que quigérom estar com o povo da Palestina nestes duros momentos.

A organizaçom independentista galega quijo arrumar as diferenças que de facto tenhem existido com algumhas posiçons mantidas polo Governo palestiniano sob mando de Arafat, salientando a sua permanente e "férrea oposiçom à ocupaçom israelita".

Para além do pesar polo falecimento do líder histórico da causa nacional palestiniana, NÓS-Unidade Popular ratificou no seu comunicado, que pode ser lido na íntegra no seu web nacional, a "solidariedade e incondicional apoio à luita do povo palestiniano contra Israel e o legítimo e inegociável objectivo de atingir um Estado independente e soberano com capital em Jerusalém".

NÓS-UP apela também ao povo trabalhador galego para que seja manifestada essa solidariedade, esse apoio, "à justa luita palestiniana".

 

Voltar à página principal