Trabalhadores/as de Izar cortam durante três horas os acessos por estrada à cidade de Ferrol

26 de Novembro de 2004

Desde as 7:15 e até as 10:30 de ontem, operári@s de Izar Fene e Izar Ferrol voltárom à rua levantando barricadas nos acessos por estrada à cidade trasanquesa. @s trabalhadoras/es bloqueárom com pneus ardendo as entradas à cidade na ponte das Pias, na estrada Fene-Neda, na Fene-Mugardos, na estrada N-651 e mesmo nas rotundas de saída da Auto-estrada do Atlántico, deixando-a praticamente incomunicada durante as três horas que durou o protesto.

As acçons partem da decisom tomada polas assembleias de trabalhadoras/es celebradas na mesma manhá de ontem, e nas quais participárom mais de três milhares e meio de operários entre os dous centros de trabalho.

Recordemos que actualmente as negociaçons a respeito do futuro dos estaleiros estám paralisadas após a negativa da UE a manter a participaçom do Estado e a tentativa da SEPI de eludir os acordos já alcançados. Ante esta situaçom, @s trabalhadoras/es do grupo decidírom iniciar umha nova campanha de pressom, mediante greves e moblilizaçons de rua, precisamente a partir de ontem, quinta-feira 25 de Novembro. Nos próximos dias esperam-se novas acçons-surpresa como a de hoje.

 

Voltar à página principal