Mais actos polo NOM na última semana da campanha prévia ao referendo

14 de Fevereiro de 2005

Quando resta já menos de umha semana para o referendo consultivo previsto para o próximo domingo, a Plataforma Galega polo NOM marcou novos actos públicos em que serám difundidas as razons do necessário rechaço galego e popular ao Tratado constitucional para a UE. Eis a informaçom relativa aos que estám confirmados neste momento:

- Sexta-feira 18 de Fevereiro às 19,30hh no Salom de Actos da Escola de Peritos (Rua Torre Cedeira, Vigo) com a intervençom de Bráulio Amaro, José Colaço, Roberto Laxe, Xosé L. Méndez Ferrín e André Seoane.

- Sexta-feira 18 de Fevereiro às 20hh na Biblioteca Municipal de Cuntis com a intervençom de Carlos Morais e Diego Bernal.

- Sexta-feira 18 de Fevereiro às 21h no C.S. Atreu com a intervençom de Maurício Castro (NÓS-UP), José Colaço(PCPG), Chuchi Fontenla(PRT-ER) e um/umha representante da FPG

- Sexta-feira 18 de Fevereiro às 20hh no Bar "O Muinho" em Louro com a intervençom de Gema Branco, Vreixo Formoso e Daniel Lourenço.

- Quarta-Feira 16 de Fevereiro às 20hh na Casa do Mar de Marim com a intervençom de Mariano Abalo e Bráulio Amaro.

- Quarta-Feira 16 de Fevereiro às 20hh na Facudalde de História de Compostela com a intervençom de Bráulio Amaro, Manuel Besteiro, José Colaço, Roberto Laxe e André Seoane.

- Segunda-Feira 14 de Fevereiro às 20hh na Casa da Cultura de Salvaterra com a intervençom de Abraám Alonso e Bráulio Amaro.

 

Voltar ao Especial contra a Constituiçom Europeia

Voltar à página principal