Novo título em papel da Abrente Editora

20 de Novembro de 2004

A editora promovida polo nosso partido acabou de publicar O comunismo que aí vem, da autoria de Francisco Martins Rodrigues, director da revista portuguesa Política Operária. Um conjunto de artigos em que o autor analisa o que tenhem sido as experiências revolucionárias ao longo do século XX e propom qual deva ser a verdadeira feiçom de um projecto comunista na actualidade.

O volume é prologado polo nosso camarada e secretário geral de Primeira Linha, Carlos Morais, e inclui trabalhos de análise marxista sobre a realidade concreta da chamada Revoluçom portuguesa dos Cravos, bem como outros dedicados a figuras da história revolucionária do século XX, tais como Bukharine, Trotsky, Staline ou Lenine. Também nom faltam artigos sobre temas mais próximos no tempo como a análise das chamadas guerrilhas urbanas europeias durante as últimas décadas, ou sobre a posiçom que as forças revolucionárias devam manter ante a participaçom institucional, entre outros muitos conteúdos.

Para além dos mais de trinta artigos escritos polo autor para publicaçons como a Política Operária e o Abrente, o livro contém umha valiosíssima entrevista ao próprio Francisco Martins Rodrigues, reconhecida figura do movimento revolucionário português e amigo da esquerda independentista galega. A entrevista foi já publicada digitalmente em exclusiva por Primeira Linha em Rede, podendo ser consultada aqui mesmo:

Carlos Morais entrevista Francisco Martins. (+...)

O comunismo que aí vem tem 284 páginas e custa 18 euros. Pode ser pedido através do nosso portal, consultando a maneira na secçom da Abrente Editora.

 

Voltar à página principal