Assembleia de Mulheres do Condado convoca concentraçom contra as violaçons nas Neves

25 de Janeiro de 2005

A Assembleia de Mulheres do Condado (AMC) convocou umha concentraçom diante da sede da Cámara Municipal das Neves (Condado), para 29 de Janeiro ao meio-dia, em solidariedade com a rapariga desse concelho que denunciou José Luís Estevéz Rodríguez, acusado de diversos casos de violaçom nessa comarca. Eis o conteúdo do comunicado difundido pola AMC:

CONCENTRAÇOM CONTRA AS VIOLAÇONS NAS NEVES

Com motivo da campanha de denúncia pública que a Assembleia de Mulheres do Condado está a levar a cabo contra José Luis Estévez Rodríguez, um vizinho das Neves que tem violado várias mulheres e tentou violar mais umha, sem ter sido julgado por estes graves factos até o momento, e em solidadiedade com as vítimas dumha das expressons mais salvagens da violência machista, as agressons sexuais, a AMC comunica que tem convocada umha concentraçom diante da sede do Concelho das Neves o vindouro Sábado 29 de Janeiro, às 12 da manhá sob a legenda "Rosa somos todas, nengumha violaçom sem resposta!.

A concentraçom irá precedida de umha grande caravana de carros que partirá da estaçom dos autocarros de Ponte Areas até as Neves, para fazer mais visível o nosso mais rotundo rechaço a este tipo de agressons.

Ao remate do acto, umha das moças que sofreu umha tentativa de violaçom e mais umha representante da AMC darám leitura a um comunicado feito para a ocasiom.

Estamos conscientes de que este acto nom tem nengum precedente nas Neves, polo que o movimento feminista do Condado anima todas as mulheres da comarca a perder o medo, manifestando-se activamente contra as agressons machistas.

 

Voltar à página principal