Primeira Linha em Rede tivo 225.760 visitas durante 2004

14 de Janeiro de 2005

O nosso portal mantém um crescimento sustentado desde a sua inauguraçom em Maio de 2002. Assim, o ano que recentemente concluiu supujo um importante incremento no número de visitas, atingindo ao todo as 225.760. Quanto ao número de páginas visitadas, o número total foi de 1.111.662 páginas distintas, e o número de computadores diferentes que acedêrom ao nosso web durante 2004 chegou aos 138.370.

A tendência à alta vê-se logo que comparamos com os mesmos parámetros no ano anterior, em 2003. Nesse ano, tivéramos 137.560 visitas e 821.644 páginas visitadas. O número de computadores distintos que acederam durante esses doze meses fora de 77.542.

O número total de visitas desde que o nosso portal foi activado, a 31 de Maio de 2002, é já de 392.970.

No que toca à origem das pessoas visitantes, depois da Galiza, o Brasil é o segundo país em número de visitas, seguido polos EUA, Portugal, Gram-Bretanha e a Suíça, além dos povos do Estado espanhol, cujo peso nom nos é possível calcular ao ficarem burocraticamente enquadrados numha única origem.

É claro portanto que, para além do interesse suscitado no seio do nosso povo, Primeira Linha em Rede está a servir para dar a conhecer a realidade da Galiza nos países da nossa área lingüística, contribuindo para romper o cerco isolacionista oficial. Também naqueles países com forte presença de colectividades galegas emigradas, como é o caso da Suíça, há um importante número de visitas.

Além de facilitarmos a quem nos lê esta informaçom sobre a boa acolhida que está a ter este espaço de informaçom da Galiza e o mundo com umha óptica comunista e independentista galega, aproveitamos o ensejo para agradecer o acompanhamento que cada vez mais compatriotas galeg@s e camaradas de todo o mundo fam da informaçom fornecida polo portal de Primeira Linha em Rede.

 

Voltar à página principal