Estudantes rejeitam em Vigo presença de Fraga Iribarne na Universidade

4 de Novembro de 2005

Estudantes vigueses e viguesas concentrárom-se no prédio "Miralhes", da Universidade de Vigo, para manifestarem a sua oposiçom à presença do fascista Manuel Fraga Iribarne na instituiçom universitária, onde participava numha palestra sobre a reforma estatutária.

A resposta estudantil, em que participárom por volta das trinta pessoas, produziu-se à entrada do local em que o ex-ministro franquista e ex-presidente da Junta intervinha, umha vez que a segurança que o acompanhava impediu o acesso d@s estudantes à sala. Contodo, o velho fascista pudo escuitar como @s independentistas concentrad@s lhe dedicavam palavras de ordem antifascistas, deixando patente que há sectores da juventude galega que nom estám dispostos a dar por "normal" que um personagem com o sangrento historial de Fraga poda passear polas instituiçons de ensino galegas e até participar em supostos "debates" sobre os direitos colectivos que assistem à nossa naçom, que ele e o seu partido negam de maneira sistemática e violenta.

A entidade estudantil independentista, AGIR, disponibiliza umha galeria de imagens do acto de protesto no seu web nacional.

 

:: Mais informaçom sobre o mesmo tema

AGIR convoca para o próximo sábado a sua quinta Assembleia Nacional (+...)


Voltar à página principal