Palestra em Ponte Areas: “30 anos depois. Porque permanece a simbologia fascista?”

20 de Outubro de 2005

A Baiuca Vermelha informa no seu web do acto político que irá decorrer no próximo sábado, dia 22 de Outubro, nesse local social da vila condadesa de Ponte Areas.

Será a partir das 8 da tarde e nele participarám o responsável comarcal de NÓS-UP na comarca do Condado, Abraám alonso, e o membro da Direcçom Nacional da mesma organizaçom, Carlos Morais. A palestra estará subordinada à legenda “30 anos depois. Porque permanece a simbologia fascista?”, e inscreve-se nas iniciativas que neste terreno desenvolve NÓS-UP em diversos pontos do País e a nível nacional.

Lembremos que na mesma vila de Ponte Areas existe já umha importante trajectória de trabalho antifascista que permitiu, entre outras cousas, que o busto de Franco fosse finalmente retirado de umha praça do centro da vila por parte da instituiçom municipal. Um dos intervenientes no acto de sábado, o responsável comarcal de NÓS-UP, fijo parte da Plataforma Cidadá pola retirada do monumento a Franco que possibilitou aquela vitória do movimento popular.


Voltar à página principal

 

 

O busto do ditador fascista Francisco Franco acabou por ser retirado de um espaço público na vila de Ponte Areas, graças ao trabalho da plataforma popular que pressionou a instituiçom municipal até conseguir esse objectivo