Jornal basco informa amplamente sobre as IX Jornadas Independentistas Galegas

21 de Maio de 2005

A desnormalizada situaçom que vive o nosso país, com um boicote expresso dos meios de comunicaçom do sistema a todas e cada umha das iniciativas da esquerda independentista, fica patente quando vemos que é noutros países que se informa das mesmas.

É o caso das IX Jornadas Independentistas Galegas, organizadas na semana passada polo nosso partido em Compostela e dedicadas à língua e a construçom nacional, com participaçom de representantes bascos e cataláns, além de galeg@s. Já informamos no seu momento sobre o desenvolvimento das mesmas, sendo Vieiros e o Portal Galego da Língua, caracterizado pola sua abertura à publicaçom de todo o tipo de iniciativas favoráveis ao nosso idioma, os únicos do panorama mediático galego a informarem das Jornadas, além do nosso próprio.

Nem sequer determinados meios galegos autoproclamados "alternativos" ou "contrainformativos", aos quais se enviou a informaçom detalhada relativa às Jornadas, incluírom a mais mínima referência a umha iniciativa que apesar de todo sim tivo umha boa resposta de participaçom. Em definitivo, nengumha novidade, num país em que o sectarismo de alguns fai às vezes bons ofícios ao sistema, colaborando no ocultamento do que se fai à sua margem.

Podes consultar a informaçom e a entrevista publicadas hoje mesmo polo jornal euskaldun basco Berria nas seguintes ligaçons:

:: Hizkuntzaren normalizazioa eta nazio eraikuntza hizpide Santiagon (+...)

:: Carlos morais x primeira linha alderdiko idazkari nagusia: «Mugimendu nazionalistak helburu historikoak baztertu ditu» (+...)

 

Voltar à página principal