BRIGA dá continuidade em Ponte Vedra às suas jornadas da Galiza resistente

9 de Novembro de 2005

Tal como anunciamos dias atrás, BRIGA fijo públicos novos actos dentro das jornadas dedicadas à Galiza resistente contra o franquismo, que tenciona levar a diversas cidades e vilas da nossa naçom. Enquanto as jornadas continuam a desenvolver-se na capital da Galiza, a entidade juvenil independentista anunciou que Ponte Vedra acolherá nos dias 14 e 15 de Novembro umha conferência e a projecçom de um documentário, respectivamente.

Em concreto, e segundo BRIGA expom no seu web nacional, no dia 14 haverá umha palestra dedicada a umha mulher galega que luitou toda a sua vida contra o fascismo, de parámetros marxistas e feministas: Henriqueta Outeiro.

Já no dia 15, e também no Centro social pontevedrês A Revira, polas 20 horas, será projectado o documentário "Morte no Vale", ambientado na luita antifranquista na comarca galega do Berzo.

Entretanto, no local social compostelano da Gentalha do Pichel decorrerá hoje a projecçom do mesmo documentário, e amanhá falará o historiador Bernardo Maiz sobre a guerrilha antifranquista.

 

:: Mais informaçons sobre o mesmo tema

BRIGA organiza Jornadas em memória da Galiza resistente contra o franquismo (+...)

 

Voltar à página principal

 

 

Instantánea da primeira palestra das Jornadas da Galiza resistente em Compostela, dedicada à figura do independentista e comunista galego Luís Souto