BRIGA organiza na Corunha debate sobre o papel da juventude no movimento antimilitarista

19 de Maio de 2005

Hoje quinta-feira, a entidade juvenil da esquerda independentista BRIGA organiza umha mesa-redonda no Centro Social ATREU da Corunha às 20.30 horas sob a legenda "O papel da juventude revolucionária no movimento antimilitarista galego".

O acto contará com a presença do histórico insubmisso Francisco Manrique, quem abordará o tema dumha perspectiva pessoal; André Seoane Antelo, ex-membro da ANOC e militante da esquerda independentista; cuja intervençom se centrará no movimento antimilitarista galego dumha perspectiva histórica; e Berta Lopes Permui, Responsável Nacional de Organizaçom de BRIGA, que analisará o papel que a juventude combativa deve cumprir hoje na Galiza.

BRIGA pretende com esta iniciativa continuar com a sua campanha contra o desfile militar, desta vez através dum debate teórico no seio do próprio movimento. BRIGA afirma no comunicado em que anuncia a realizaçom do debate que "só conhecendo o nosso passado e analisando a nossa realidade presente, é que poderemos transformar o futuro".

 

Voltar à página principal