Movimento popular homenageia Helena Talho em Lugo

15 de Março de 2006

No próximo fim de semana, dias 17 e 18 de Março, entidades sociais, sindicais e políticas de Lugo farám umha homenagem popular à recentemente falecida militante independentista luguesa, Helena Talho Arrivas.

Militante da APU primeiro, e mais tarde e até o momento da sua morte filiada de NÓS-Unidade Popular, além de sindicalista na CIG, Helena Talho faleceu no passado dia 25 de Dezembro de 2005, e agora vai receber umha homenagem poética-musical, com actuaçons das Cantareiras de Trasancos, Tonina Gai, Sabela Rodrigues Campo, Míni e Mero, Pilocha e Luciano, o mágico Antom e Stranniki Plus. Será no dia 17 no Clube Clavicêmbalo de Lugo. No dia seguinte, umha placa com o seu nome será colocada na praça oficialmente denominada "Alférez Provisional", que passará a chamar-se praça Helena Talho.

Na homenagem participam, além de amigos e amigas, colectivos e organizaçons em que Helena fijo trabalho político e sociocultural, como NÓS-Unidade Popular, a CIG, a Marcha Mundial das Mulheres e a Associaçom Cultural Alto Minho. Também outras entidades participam na organizaçom dos actos: a Cova da Terra, AMI, Clube Cultural Valle-Inclán, Colectivo Antifascista O Piloto, CNT, Feministas Donas de NÓS, FPG e Rádio Clavi.

Saudamos daqui esta iniciativa popular dedicada à Helena, chamando os lugueses e luguesas que nos visitam a participarem na merecida homenagem à companheira desaparecida.

 

 

Voltar à página principal