Livres com cargos os três militantes de BRIGA detidos na Corunha

19 de Maio de 2005

Os três militantes independentistas fôrom postos em liberdade ao meio-dia de hoje após terem declarado nos julgados da Corunha, arroupados por um grupo de companheiros e companheiras que despregárom umha faixa de apoio à entrada. BRIGA informa no seu web de como a Polícia espanhola tentou evitar a solidariedade chegando a agredir as pessoas concentradas e intimidando-as para que nom despregassem a faixa. Porém, finalmente a solidariedade foi visível por quem passou pola zona já a partir das 10 da manhá.

Os próprios detidos informárom logo que ficárom livres da acusaçom de delito de danos que paira agora sobre os três, com a obriga acrescentada a um deles de se apresentar cada 15 dias nos julgados, por terem tentado eliminar um símbolo do fascismo militarista espanhol das ruas da Galiza.

BRIGA informa no seu web nacional da próxima publicaçom de umha entrevista com os três companheiros, como parte da necessária difusom da actividade política antifascista e denúncia da repressom espanhola contra o movimento juvenil galego mais consciente.

 

:: Mais informaçons sobre o mesmo tema

Por volta de cem pessoas manifestárom-se na Corunha em solidariedade com os três militantes de BRIGA detidos (+...)

Detidos três militantes de BRIGA quando derrubavam a estátua de Millán Astray na Corunha (+...)

Jovens independentistas contra a presença militar espanhola na Galiza (+...)

Sucedem-se iniciativas contra a presença militar espanhola na Galiza (+...)

Primeira iniciativa contra o desfile das Forças Armadas espanholas na Corunha é reprimida policialmente (+...)

Nom os queremos (+...)

Convocatória popular para constituir plataforma contra desfile militar espanhol na Corunha no Dia das Forças Armadas (+...)

NÓS-UP rechaça Dia das FFAA espanholas na Corunha (+...)

 

Voltar à página principal