NÓS-UP nom cede à repressom: retirada de simbologia franquista continua

1 de Março de 2006

A esquerda independentista galega continua a deixar em evidência a cumplicidade das instituiçons públicas da Galiza com a permanência de símbolos fascistas em espaços públicos do nosso país, e substituindo o que devia ser acçom de limpeza a cargo dessas mesmas instituiçons.

Dias depois de que a Guarda Civil detivesse três membros da Direcçom Nacional de NÓS-Unidade Popular acusando-os de participarem na campanha contra os símbolos franquistas, a campanha independentista "Simbologia fascista fora da Galiza. Higiene, justiça e dignidade democrática" continuou no concelho de Mondariz (comarca do Condado), com a retirada de umha peça em pedra de grandes dimensons que presidia umha fonte pública com o escudo da Falange ao centro.

A via repressiva tem sido até hoje a única resposta das instituiçons às contínuas reclamaçons formais de NÓS-UP para que seja cumprida a legislaçom e a iconografia do franquismo deixe de ocupar locais e espaços da Galiza com total impunidade.

Porém, e apesar das represálias contra militantes independentistas, NÓS-UP continua avante com a campanha, eliminando um novo elemento simbólico da ditadura militar, desta vez no Sul da Galiza. No web nacional de NÓS-Unidade Popular, garante-se que a campanha "continuará adiante até erradicar toda homenagem ao fascismo das nossas ruas".

 

:: Mais informaçons sobre o mesmo tema

NÓS-Unidade Popular sofreu jornada de perseguiçom política por parte da Guarda Civil (+...)

Evidente objectivo criminalizador na campanha repressiva contra NÓS-UP (+...)

Campanha independentista contra os símbolos franquistas continua a bom ritmo (+...)

Iniciativa popular elimina vidraça fascista da Cámara Municipal de Tui (+...)

Mais símbolos fascistas eliminados no Condado (+...)

Continua retirada de placas franquistas no Sul da Galiza (+...)

NÓS-UP retirou hoje umha placa franquista do bairro de Carança, em Ferrol (+...)

Cruzes fascistas pintadas de cor-de-rosa em Neda e Fene (+...)

NÓS-UP denuncia permanência de monólito franquista na Corunha (+...)

NÓS-Unidade Popular elimina directamente diversas placas fascistas das ruas de Ponte Areas e as Neves (+...)

Dirigentes de NÓS-UP detidos em Ferrol ficárom livres com cargos (+...)

Pintam de cor-de-rosa a casa natal de Franco e eliminam placa de mármore com o seu retrato da fachada. Quatro detidos (+...)


 

Voltar à página principal

 

 

Imagem da fonte de Mondariz onde se encontrava o símbolo em pedra da Falange e, sobreposto, pormenor do elemento já retirado