Novo acidente laboral mortal, agora em Torre do Berzo

28 de Maio de 2005

O operário falecido é Manuel Ucha Canderedo, de 47 anos, casado e com dous filhos, mecánico, que resultou esmagado pola pá mecánica que estava a reparar.

O acidente laboral mortal tivo lugar no interior da mina Antracites de Branhuelas, no concelho de Torre do Berzo (no extremo oriental da comarca do Berzo), pertencente à empresa Uniom Minera do Norte (Uminsa), do empresário Vitorino Alonso. Segundo informou a Subdelegaçom do Governo aos meios de comunicaçom, Manuel Ucha estava a reparar na quarta planta da exploraçom mineira umha pá mecánica, empregue para carregar entulho, quando por "causas desconhecidas" resultou aprisionado polo contrapeso da máquina. Fontes sindicais pontualizárom que o operário estava abaixo da máquina retirando um motor quando esta se moveu uns centímetros e lhe alcançou a cabeza.

Os factos tivérom lugar polas 12'30 horas, e o trabalhador morria 40 minutos depois a conseqüência dos ferimentos, sem que o pessoal do serviço de emergências do 112 deslocado à mina pudesse fazer nada por reanimá-lo.

 

:: Mais informaçons sobre o mesmo tema

Outro operário morto enquanto trabalhava, desta vez em Vigo (+...)

Confirma-se responsabilidade patronal na morte de quatro operári@s em Ferrol (+...)

Outros três trabalhadores e umha trabalhadora morrem no posto de trabalho nos estaleiros de Ferrol (+...)

 

Voltar à página principal