Mais símbolos fascistas eliminados no Condado

30 de Janeiro de 2006

NÓS-Unidade Popular promoveu mais umha actuaçom contra o grande número de símbolos fascistas ainda presentes no nosso país 30 anos depois da morte do ditador. Foi na manhá do passado sábado, numha fonte pública do concelho das Neves (comarca do Condado). Um grupo de filiadas e filiados de NÓS-UP eliminou directamente, e a plena luz do dia, o anagrama da Falange que anteriormente já tinha pintado de cor-de-rosa.

O acto, inserido na campanha nacional "Simbologia fascista fora da Galiza. Higiene, justiça e dignidade democrática", estivo precedido de pedidos formais ao Governo municipal para que fossem tomadas medidas nestes casos de flagrante ilegalidade.

Tal como aconteceu noutros casos e em diversas instituiçons durante os últimos meses, tivo que ser a acçom directa que substituísse a responsabilidade institucional na eliminaçom de símbolos do franquismo.

Toda a informaçom sobre esta iniciativa, incluída umha reportagem fotográfica, foi disponibilizada no web de NÓS-Unidade Popular.

 

:: Mais informaçons sobre o mesmo tema

Continua retirada de placas franquistas no Sul da Galiza (+...)

NÓS-UP retirou hoje umha placa franquista do bairro de Carança, em Ferrol (+...)

Cruzes fascistas pintadas de cor-de-rosa em Neda e Fene (+...)

NÓS-UP denuncia permanência de monólito franquista na Corunha (+...)

NÓS-Unidade Popular elimina directamente diversas placas fascistas das ruas de Ponte Areas e as Neves (+...)

Dirigentes de NÓS-UP detidos em Ferrol ficárom livres com cargos (+...)

Pintam de cor-de-rosa a casa natal de Franco e eliminam placa de mármore com o seu retrato da fachada. Quatro detidos (+...)

 

Voltar à página principal

 

 

O anagrama falangista foi eliminado a marteladas de umha fonte pública nas Neves (Condado)