Umha delegaçom do nosso partido participará em Lisboa nos actos polo 20º aniversário da Política Operária

9 de Dezembro de 2005

Umha delegaçom do Comité Central do nosso partido participará mais um ano nos actos que, como cada Dezembro, @s camaradas do colectivo promotor da revista comunista Política Operária organizam em Lisboa.

Nesta ocasiom, a comemoraçom tem o valor simbólico de atingir a vigésima ediçom, coincidindo com a saída do número 101 de umha revista que já se converteu num dos principais referêntes editoriais da esquerda anticapitalista portuguesa.

Neste mesmo sábado, o lisboeta Mercado da Ribeira acolhe umha ceia-convívio seguida por um aliciante concerto e recital em que participarám: o cantor de intervençom José Mário Branco, o fadista Camané, a poeta Manuela de Freitas, o Coro Feminino do Xarrama, interpretando cante alentejano, o grupo de música popular Erva de Cheiro, a cantora cubana Beatriz López e Melting Pot, da Irlanda.

Aproveitamos o ensejo para transmitir publicamente os parabéns de Primeira Linha às camaradas e os camaradas da Política Operária e encorajá-l@s para continuarem a construir a alternativa revolucionária de que o povo irmao português precisa.

 

Voltar à página principal

 

 

Capa do novo número da revista comunista portuguesa Política Operária