NÓS-UP retirou hoje umha placa franquista do bairro de Carança, em Ferrol

4 de Janeiro de 2006

Na manhá de hoje, membros de NÓS-Unidade Popular continuárom com a campanha de retirada de símbolos franquistas de espaços públicos galegos. Em concreto, trata-se de umha placa de inauguraçom do bairro de Carança, no ano 1972, em que participara o próprio ditador Francisco Franco e dedicada ao capitám general fascista Camilo Alonso Vega.

A placa, que contém também a inscriçom do símbolo da vitória fascista na Guerra Civil, foi retirada do lugar, passando a engrossar o importante número de símbolos, placas, monumentos e outros ícones franquistas que NÓS-Unidade Popular está a retirar de maneira directa em diferentes pontos da Galiza.

Toda a informaçom sobre esta acçom e umha galeria de imagens podem ser consultadas no web nacional de NÓS-UP, onde a organizaçom independentista explica que há um par de meses apresentou via registo umha moçom municipal em Ferrol para a retirada de todos os símbolos do fascismo presentes no concelho.

 

:: Mais informaçons sobre o mesmo tema

Cruzes fascistas pintadas de cor-de-rosa em Neda e Fene (+...)

NÓS-UP denuncia permanência de monólito franquista na Corunha (+...)

NÓS-Unidade Popular elimina directamente diversas placas fascistas das ruas de Ponte Areas e as Neves (+...)

Dirigentes de NÓS-UP detidos em Ferrol ficárom livres com cargos (+...)

Pintam de cor-de-rosa a casa natal de Franco e eliminam placa de mármore com o seu retrato da fachada. Quatro detidos (+...)

 

Voltar à página principal

 

 

Imagem da retirada da placa de inauguraçom que ainda presidia um parque do bairro operário de Carança, em Ferrol