Filiad@s de NÓS-UP condenados por umha acçom reivindicativa de AGIR

1 de Dezembro de 2005

A arbitrariedade com que a repressom pune constantemente a militáncia independentista atinge por vezes níveis quase surrealistas. É o caso da sofrida por um filiado e umha filiada de NÓS-UP no Condado, que acabam de ser condenad@s a pagarem umha multa de 3€ diários durante 50 dias, acusados pola Guarda Civil e o ministério fiscal de serem "cabecilhas" (sic) de um protesto estudantil organizado por AGIR em que nom participárom, no passado mês de Fevereiro, durante um acto académico do Colégio Santiago Apóstol de Ponte Areas.

O protesto consistiu no despregamento por um grupo de estudantes de umha faixa em defesa do ensino público durante a entrega de um prémio ao citado colégio privado, um acto reivindicativo em que nom participárom as pessoas agora condenadas. Tendo sido agredido o responsável local de AGIR por parte de professores, os membros de NÓS-UP dirigírom-se posteriormente à Guarda Civil para requerer a identificaçom dos agressores. Isso foi motivo suficiente para que o tenente do corpo armado espanhol resolvesse denunciá-l@s, segundo manifestou agora perante o advogado d@s independentistas, "cumprindo ordens".

Finalmente, a juíza decidiu condenar Abraám Alonso e Íria Medranho, acusad@s de "cabecilhas", sem terem participado num acto que, de resto, tinha um claro carácter político e reivindicativo, longe de qualquer suposto teor delituoso merecente de denúncia.

Perante este novo episódio do constante assédio económico e repressivo contra a militáncia da esquerda independentista, NÓS-UP manifestou num comunicado público que "continuará o caminho encetado em Junho de 2001, quando nascia esta organizaçom, somando os sectores mais conscientes e comprometidos do Povo Trabalhador Galego na defesa dos nossos interesses. Nem multas, nem de julgamentos pararám as nossas legítimas e justas reivindicaçons."

 

:: Mais informaçons sobre o mesmo tema

AGIR fai pública agressom de professorado religioso e Guarda Civil a alun@s em Ponte Areas (+...)


Voltar à página principal