Debate no Porto sobre "o estado actual do capitalismo e as alternativas históricas"

23 de Setembro de 2005

Hoje, sexta-feira, dia 23, por volta das 21h, vai realizar-se um debate na Faculdade de Letras do Porto (na sala 106 - 1º piso) subordinado ao tema "O estado actual do capitalismo e as alternativas históricas". Contará com a participaçom de João Bernardo (professor e escritor), Ronaldo Fonseca (sociólogo e militante internacionalista) e Ângelo Novo (ensaísta marxista).

Segundo a convocatória que nos foi remetida pol@s organizadores, o acto tenciona servir para
"reflectir e debater o panorama geral do modo de produçom capitalista no seu estado actual de desenvolvimento. Só a partir de um conhecimento dos vectores que enformam a dinámica capitalista contemporánea poderemos entrever possíveis alternativas revolucionárias, que abram caminho à superaçom do mundo mercantil em que vivemos encerrados e que acusa sinais de crescente putrefacçom".

A mesma convocatória informa da inauguraçom de um novo sítio de rede português e comunista. Trata-se da revista electrónica "O Comuneiro", em cujo primeiro número escrevem, entre outros,
Paul Sweezy, Tom Thomas, Armando Boito, João Bernardo, João Valente Aguiar, Chris Harman e Ângelo Novo. Aproveitamos o ensejo para recomendar aos visitantes que tiverem ocasiom a participaçom no debate e a visita ao citado web destas e destes camaradas portugueses.

 

Voltar à página principal